נפטרה בטרם עת. גאולה יפת
נפטרה בטרם עת. גאולה יפת

הלם במרחב לכיש: רס"ב גאולה יפת נפטרה בפתאומיות

יפת היתה עד לפני שנתיים הדמות האהובה והמוערכת של מרחב לכיש. פחות משמונה שנים לאחר שאיבדה את בעלה קצין מג"ב המוערך ארז יפת, לקתה בדימום מוחי חמור שהבוקר נכנעה לו. "אמא שלי אהבה את החיים וניצלה כל שניה", אמרה בתה

פורסם בתאריך: 10.7.18 14:19

     

המזכירה הוותיקה של שלוחת התביעות במשטרת מרחב לכיש, גאולה יפת הלכה הבוקר לעולמה והיא בת 55 בלבד. ביום חמישי בלילה קצת אחרי חצות מצא אותה בנה בביתה כשהיא ללא הכרה. ניידת טיפול נמרץ פינתה אותה במצב קשה לחדר ההלם במרכז הרפואי ברזילי.

הרופאים אבחנו דימום מוחי שגרם לנזק בלתי הפיך. בשל מצבה החמור הוחלט להעביר אותה בדחיפות להמשך טיפול במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע.

מצבה בסורוקה הוסיף להיות קשה והרופאים הסבירו לבני המשפחה את חומרת המצב ממנו בני המשפחה הבינו שרק רחמי שמיים יסייעו ליפת לחזור לאיתנה. בני המשפחה ביקשו מכל מי שיכול להתפלל לרפואתה ואף ביום ראשון האחרון ארגנו בביתה הפרשת חלה לרפואתה.

היום בבוקר היתה אמורה לעבור עוד בדיקה חשובה, אך אליה כבר לא זכתה להגיע. בני המשפחה שהמתינו כל העת סמוך לחדרה בסורוקה קיבלו הבוקר את ההודעה הקשה מכל.

מודעת האבל של יפת

עם קבלת הבשורה הקשה סיפרו שוטרים וגמלאי המשטרה שעבדו עם יפת על ההלם והכאב עם פטירתה בהפתעה רבה של אחת מהדמויות הדומיננטיות בשלוחת התביעות של מרחב לכיש. יפת, ילידת אשקלון, שרתה עשרות שנים במשטרה עוד במרחב שמשון ברצועת עזה ולאחריו במרחב לכיש. היא היתה עד לפני שנתיים מזכירת שלוחת התביעות של מרחב לכיש ובכמעט אין שוטר במרחב לכיש שלא זכה להכיר אותה. היא עבדה מול עשרות תובעים משטרתיים שבמהלך השנים הביאו להליכים משפטיים ולמיצוי הדין עם עבריינים.

יפת היא אלמנתו של לוחם ימ"מ מהולל שפיקד על יחידת המסתערבים של מג"ב סנ"צ ארז יפת שנפטר ממחלה לפני כמעט 8 שנים. "חשוב לי לומר שאמא שלי הייתה אישה שאהבה את החיים וניצלה כל שנייה", סיפרה בתה, בר בוסקילה. "אשמח שאנשים ייקחו את מה שקרה לה כשיעור לחיים וינצלו כל רגע עם האהובים שלהם כי החיים נגמרים ברגע, כלום לא מובן מאליו".

שוטרים וגמלאים קיבלו הבוקר בהלם את הבשורה על לכתה בטרם עת של יפת. "אישה אהובה. אישה נפלאה. יפה פנימית ויפה חיצונית היא היתה עוזרת לכולם. אתה לא תשמע ממנה דבר רע על מישהו אחר, תמיד היא עושה הכל על הדרך הישר" סיפר היום בכאב אבינועם יחיאל, גמלאי המשטרה שעבד איתה "הערכתי אותה כל כך והוקרתי אותה על כל מה שעשתה. עבדתי איתה 10 שנים. זו אבידה גדולה. אני עדיין בהלם וכל היום חושב עליה".

רס"ב גאולה יפת פרשה מהשירות במשטרה לפני שנתיים אחרי למעלה מ30 שנה במשטרה. יפת הותירה אחריה בן ובת. היא תובא למנוחות היום בשעה 15.00 בבית העלמין בגבעת ציון.

יהי זכרה ברוך.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר