תחבורה ציבורית באשקלון. מעט מידי, חלש מידי. אילוסטרציה: אלירם משה

דן בדרום: העלינו את משכורות הנהגים

שכר הנהגים יעלה מיידית ל-41 שקל לשעה ובהמשך ל-43. יו"ר ההסתדרות: "נמשיך לתמוך בעובדי התחבורה הציבורית ונחתור למהלכים נוספים המבטיחים את מעמדם"

פורסם בתאריך: 9.7.18 12:10

     

פסלתם אפשרות לעבודה כנהגים ב'דן בדרום' בגלל ששמעתם שלא מרוויחים שם הרבה? המציאות השתנתה.

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, ועד עובדי דן בדרום והנהלת החברה סיכמו כי שכר נהגי דן בדרום יעלה כבר במשכורת הקרובה מ-39 שקל ל-41 שקל לשעה. בהמשך, עם אישור משרד התחבורה והאוצר, יגדל שכר הנהגים ל-43 שקל לשעה.

העסק עובד. דן בדרום. צילום: אלירם משה

הסיכום הושג בין איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, מנכ"ל דן בדרום טל כהן ונציגי ועד עובדי החברה.

'דן בדרום' היא חברה-בת של חברת דן שמפעילה תחבורה ציבורית כבר עשרות שנים בגוש דן. דן בדרום מפעילה את קווי האוטובוס באזור הנגב הצפוני: אשקלון, קריית גת, קריית מלאכי, שדרות, אופקים, נתיבות, להבים וכן במושבים וקיבוצים באזור.

"העלאת השכר לנהגים מצטרפת למהלכים נוספים שקידמה לאחרונה ההסתדרות להעלאות שכר משמעותיות לנהגי חברות התחבורה הציבורית, בהן דן, אגד ומטרופולין" נמסר היום מההסתדרות.

מנכ"ל דן בדרום, טל כהן

היו"ר אבי ניסנקורן הוסיף "אני מברך את הצדדים על ההסכמות אשר יביאו לשיפור משמעותי בתנאי ההעסקה של נהגי דן בדרום. ההסתדרות תמשיך לתמוך בעובדי התחבורה הציבורית ותחתור למהלכים נוספים המבטיחים את מעמדם במקביל לשיפור הבטיחות והשירות לציבור".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, ציין: "ההסתדרות ממשיכה להוכיח כי יש בידה להחזיר את המעמד ואת הכבוד למקצוע הנהג. נמשיך להיות בית לכל הנהגים ולא נפסיק לפעול למען המשך שיפור תנאי ההעסקה בענף".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר