הרכב ההפוך בתעלה. צילום: אלירם משה

כביש 4: האאודי התהפך עשרות מטרים לתעלה – הנהגת נפצעה בינוני

פורסם בתאריך: 4.7.18 15:24

     

קצת לאחר השעה 12.00 התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה בכביש 4 בין צומת פריאור לצומת ניצנים. נט"ן וכונני מד"א הוקפצו למקום. אופנוע מד"א שהגיע ראשון למקום מצא צעירה בת 33 כשהיא יושבת בתוך ג'יפ אאודי שהתהפך מספר פעמים ונעצר בתעלה שמרוחקת מהכביש מרחק לא מבוטל.

האישה לא ממש שיתפה פעולה עם הכונן והנהגים האחרים שהגיעו למקום כדי לנסות לסייע לה. לא היה ברור האם היה איתה עוד מישהו ברכב. הרכב עצמו ניזוק בצורה משמעותית וכריות האוויר שנפתחו מעידים על עוצמת הפגיעה הקשה.

ניידת טיפול נמרץ שהגיעה בתוך מספר דקות למקום חילצה את האישה מתוך הרכב והעבירה אותה לניידת להמשך בדיקות. הפגיעה הקשה ברכב העלתה את החשש כי מבער לפגיעות חיצוניות נגרמו גם פגיעות פנימיות שלא ניתנות לזיהוי בשטח.

לאחר מספר דקות פונתה האישה כשהיא מוגדרת במצב בינוני לחדר המיון במרכז הרפואי ברזילי באשקלון.

צוותי כיבוי אש הגיעו למקום וסרקו יחד עם השוטרים והחובשים הנוספים את מסלול ההתהפכות של הרכב כדי לוודא שבתוכו לא היה עוד תינוק או ילד שהועף במהלך ההתהפכות. לאחר שהחשש הוסר הועבר הטיפול לידי בוחני התנועה של מרחב לכיש שפתחו בחקירת נסיבות התאונה.

במהלך התאונה ולאחריה נוצרה האטה בתנועת המכוניות סמוך למקום התאונה ונרשמו עומסי תנועה מצומת סילבר עד לצומת ניצנים.

בתאונות אחרות שארעו היום באשקלון נפגעה גם הולכת רגל בת 62 מרכב בעת שחצתה את הכביש ברחוב ש.י עגנון – מצבה קל. בתאונה אחרת נפצע נער בן 17 לאחר שהחליק מקטנוע עליו רכב – מצבו קל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר