קיץ 2017: למעלה מ-100 אירועים באשקלון

נועה קירל, התקווה 6, איב אנד ליר, הדג נחש, חנן בן ארי, הם רק חלק מהשמות שיעשו את הקיץ באשקלון. ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "אתם תגלו שאין עוד עיר בארץ עם מגוון אירועי קיץ כמו באשקלון"

פורסם בתאריך: 3.7.17 22:58

     

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בתחילת הרשבוע הציג ראש העיר בפועל, תומר גלאם, את עיקרי אירועי הקיץ שיתקיימו באשקלון בחודשיים הקרובים. "במהלך החודשים האחרונים שקדנו על גיבוש תוכנית אירועים עשירה ומגוונת שתיתן מענה ראוי והולם להורים, לילדים ולכל המשפחה. גיבשנו רשימה ארוכה של אירועים ומופעים הפונים לכל הקהלים ולכל המגזרים. אני משוכנע שתגלו שאין עוד מגוון של אירועי קיץ שכאלה באף עיר אחרת בארץ", אמר ראש העיר בפועל גלאם בפתח הישיבה.

מסיבת עיתונאים להכרזת אירועי הקיץ באשקלון:

Geplaatst door ‎כאן דרום‎ op zondag 2 juli 2017

המשנה לראש העיר, הממונה על האירועים, משה אטיאס: "אנחנו בפתחה של עונת הקיץ החמה ובאשקלון צפוי לנו קיץ בלתי נשכח – הפעם מסיבות טובות. החידוש שלנו השנה נובע מכך שהפעם לא תצטרכו לנסוע רחוק כדי להגיע לאירועים – האירועים יגיעו אליכם".

את פירוט האירועים תוכלו למצוא בחוברת המלאה שעושה את דרכה בימים אלה לבתי התושבים, בפייסבוק העירוני ובאתר העירייה.
אירועים לכל המשפחה: טברנה יוונית במרינה ובטיילת, הרקדה בחוף דלילה, אירועי קיץ בשכונות (אפרידר, ברנע, גבעת ציון), גינה לי  בתשעה גנים ציבוריים ברחבי העיר, אירועים בקונסרבטוריון, חגיגת 115 שנה לקק"ל בדשא הגדול באפרידר ועוד;  אירועים לנוער: מסיבת פתיחת הקיץ עם מיטב האומנים שבני הנוער בחרו: נועה קירל, התקווה 6 וסקאזי, לילה לבן במדרחוב, מסיבת סוף הקיץ עם איב אנד ליר והדג נחש ועוד;  אירועים לציבור הדתי: הצגות, מופע של הזמרים המובילים לציבור הדתי – יעקב שוואקי, שולי רנד, יהונתן רזאל ועוד;  אירועים ליוצאי חבר העמים: מופעי בלט ותיאטרון ומגוון של אירועים למגזר הרוסי;  פעילות במרכזים הקהילתיים: עשרות פעילויות ואירועים לכל המשפחה;  אירועי תרבות: תערוכות ציור ופיסול ועוד מגוון של אירועי תרבות במוזיאון החאן; אירועי ספורט – ליגת סטריט בול, ציפורי לילה ותחרות סקייטים במתחם הסקייט פארק בבן גוריון ומסיבת קיץ למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים עם אסף אשתר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר