מחנכים למצויינות. צוות בית הספר שקמה. צילום: דוברות מוא"ז חוף אשקלון.

טראמפ בתיכון 'שקמה' ביד מרדכי

תכנית 'שערים למצוינות' תיפתח בשנת הלימודים הבאה בבי"ס. המטרה: להעלות את שיעור המצטיינים במתמטיקה ומדעים. ראש המועצה: "הכנסת קרן טראמפ לשיקמה זו אמירה: קידום מגמת מדעים מדויקים ועידוד הנוער להיות פורץ דרך"

פורסם בתאריך: 2.7.17 22:20

     

קרן טראמפ בחרה בבית הספר התיכון שיקמה יחד עם עוד חמישה בתי ספר מכל הארץ אשר בהם תוטמע תכנית "שערים למצוינות" בשנת הלימודים הבאה תשע"ח. מטרתה של התכנית היא לסייע במיקוד וטיפוח מורים ותלמידים, תוך שדרוג דרכי ההוראה והלמידה ובכך להעלות את שיעור המצטיינים במתמטיקה ובמדעים. לתכנית שותפות גם המועצה האזורית חוף אשקלון, כי"ח (כל ישראל חברים) ובית הספר. יצוין כי זו הפעם הראשונה שבה כי"ח, מובילת תכנית שערים לבגרות וקרן טראמפ מובילה למצוינות במדעים ומתמטיקה, משתפים פעולה במיזם חינוכי.
מנהלת אגף החינוך במועצת חוף אשקלון, יפית בוכריס, הגישה את ההמלצה והבקשה לצרף את התיכון למיזם. לשם כך, היא נפגשה עם הגורמים הרלוונטיים בנושא במהלך השבוע החולף: עם שרית חדד – מנהלת התכנית ומנכ"לית "שאיפה" (חברה לייעוץ אירגוני חינוכי שמטרתו למקסם את ההישגים על ידי שיפור האקלים הארגוני), עם בת ציון שטרן- מלוות בית הספר ועם מנהלת בית הספר אופירה גל. במסגרת פגישת העבודה, התכנית הוצגה לצוות ולאחר דיון פנימי וחיצוני, החליט בית הספר להצטרף לתכנית. 
מנהלת תיכון "שיקמה", אופירה גל: "מתוך תפיסתי החינוכית, אני רואה במענה דיפרנציאלי וטיפוח המצוינות יעד מרכזי בהובלת בית הספר".
מנהלת אגף החינוך, יפית בוכריס: "אני שמחה שמיזם מבורך זה יפעל בשנים הקרובות אצלנו. מתוך הניסיון העשיר שלי עם הגופים הפועלים ומתוך היכרות עם צוות בית הספר, אין לי ספק שיחד נצליח".
ראש המועצה האזורית יאיר פרג'ון אמר :"היוזמה לאפשר לילדינו עוד מגמות היא דרך חיים ותפיסת עולם. בהכנסת קרן "טראמפ" לשיקמה זו אמירה: קידום מגמת מדעים מדויקים ועידוד הנוער להיות פורץ דרך. אין לי ספק כי הנוער שלנו ינצל היטב את יכולותיו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר