כחלון והאחים גואטה בעשות. צילום: פוטו יוסי את עוזי

כחלון באזור: שר האוצר ביקר גם במפעל עשות אשקלון

יו"ר כולנו הגיע לביקור נוסף בדרום. הפעם באחד מהמפעלים הגדולים והמשמעותיים באשקלון

פורסם בתאריך: 20.6.18 12:31

     

שר האוצר משה כחלון נענה להזמנתם של יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון רמי גואטה ויו"ר ועד העובדים בעשות אשקלון רחמים גואטה והגיע לסיור מקצועי במפעל עשות אשקלון. כזכור, מפעל עשות אשקלון הינו חלק ממפעלי התע"ש אשר עומדים בפני הפרטה ומכירתם לידיים פרטיות.

במסגרת הסיור נפגש השר עם הנהלת המפעל בראשות יו"ר הדירקטוריון יצחק אהרונוביץ, מנכ"ל עשות מיכאל דיין וקיבל סקירה מקצועית על פעילות המפעל בארץ ובחו"ל.

מפעל עשות מייצר ציוד וטכנולוגיות מתקדמות לשוק הביטחוני – הצבאי ולשוק האזרחי בארץ ובחו"ל, ובמסגרת זו על מנת שיוכל להמשיך ולהתמודד בתחרות הגוברת, התבקש השר לסייע למפעל ברכש ציוד ומכשור מתקדמים על מנת לייעל ולקדם את העשייה הייחודית הנעשית במפעל.

יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון רמי גואטה אמר לשר כחלון "אנו רואים בך ידיד אמת של העיר אשקלון ומפעל עשות הינו עוגן כלכלי חשוב בעיר אשקלון המעסיק באופן ישיר כ- 500 עובדים ועוד עובדים נוספים במעגלים נוספים סביב המפעל" אמר הפגישה יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון רמי גואטה והוסיף "אני סמוך ובטוח כי תרתם למען מטרה חשובה זו של קידום ופיתוח התעשייה בעיר אשקלון המספקת אלפי מקומות עבודה לתושבי אשקלון והסביבה".

עוד אמר גואטה לכחלון כי הם שואפים לעודד פיתוח מקומות עבודה נוספים בעיר אשקלון אשר מהווה עוגן אזורי ובעלת פוטנציאל רב לקידום תעסוקה באזור.

השר מצידו אמר כי הוא רואה חשיבות מרובה בקידום מקומות תעסוקה בכלל ובפרט של תעשיות מתקדמות. עוד הוסיף השר ואמר כי עידוד השקעות בתעשיות שכאלה יבטיח עתיד תעסוקתי ומקצועי לאוכלוסיות רבות והוא יפעל בכל כוחו לשם כך.

זהו לא ביקורו היחיד של כחלון באזור בשבוע האחרון. לפני שבוע כינס מסיבת עיתונאים חגיגית ובה הכריז יחד עם ראש העירייה בפועל על הקמת פארק מים הגדול מסוגו בארץ. כחלון ביקר בימים גם במועצה האזורית חוף אשקלון יחד עם ראש המועצה יאיר פרג'ון ועם בכירי המועצה ביניהם גם נציג כולנו בחוף אשקלון, חבר המועצה דודי סעדה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר