סוכות הדואר החדשה בגבעת ציון. צילום: יח"צ

סוכנות הדואר שנסגרה בשיכונים חזרה לפעול

סוכנות הדואר ב'גבעת ציון' נסגרה וחברת הדואר פעל במהירות להפעלת סוכנות חדשה בחנות סמוכה. גם בברנע נפתח מרכז מסירה חדש כדי להקל על העומס

פורסם בתאריך: 14.6.18 12:24

     

תושבים בשכונת גבעת ציון התפלאו לפני מספר שבועות לראות את סוכנות הדואר הותיקה והיחידה שפעלה בשכונתם סגורה. מסתבר שהסוכנת הוותיקה אשר הפעילה את המקום שנים רבות החליטה לסיים את התקשרותה עם דואר ישראל.

להיות סוכן בדואר ישראל זה לא סיפור כה פשוט. לפני מספר חודשים נסגרה גם סוכנות הדואר היחידה שפעלה בשכונת ברנע. היתה זו הסוכנות שפעלה עשרות שנים ברחוב מונטיפיורי. לאחר חודש החלה לפעול סוכנות חדשה בשכונה הצפונית במיקום אחר.

כעת מודיעים בדואר ישראל בחגיגיות כי לתושבי השכונה יש שוב סוכנות דואר חדשה לאחר שבעלת עסק שכן באותו מתחם, יפית אבינועם, זכתה במכרז והקימה את המקום החדש וזאת לדברי דואר ישראל "מתוך רצון להמשיך ולספק שירותי דואר מיטביים לתושבי גבעת ציון והסביבה".

סוכנות הדואר כאמור משרתת את תושבי גבעת ציון ושכונת גבעת הפרחים והיא שוכנת במתחם המכונה 'קולנוע אסתר' ברחוב התחיה 34. הסוכנות מספקת מגוון רחב של שירותי דואר ושירותים פיננסיים, לרבות העברות מט"ח, העברת בעלות רכב, הנפקת רישיון נהיגה ועוד, באמצעות 2 שתי עמדות שירות.

אגב, בסמוך לסוכנות תמשיך אבינועם להפעיל מרכז מסירת דברי דואר ב"גלידריית יפית".

דואר ישראל מסרה כי באשקלון פועלות עשרים יחידות למסירת דואר, מתוכן בית דואר וסניף הדואר לב אשקלון, הפועלים ברציפות שלוש פעמים בשבוע מהשעה 8:00 עד השעה 20:00 , וכן שנים עשר מרכזי חלוקת חבילות ודברי דואר רשומים.

לאחרונה נפתח מרכז מסירת דואר נוסף בשכונת ברנע. המקום החדש החל לפעול ב'פיצאסו' פיצרייה הממוקמת במרכזון שברחוב גדעון בן יואש.

יאיר ברק, מנהל מרחב דרום בחברת דואר ישראל מסר כי "אנו פועלים לשיפור מתמיד של השירות למען תושבי אשקלון. לאחר סגירת הסוכנות יצאנו במכרז חדש לאיתור סוכן, אני שמח שהסוכנות נפתחה מחדש".

שעות פעילות בסוכנות הדואר

ימים א', ב', ד', ה' בין השעות :12:30-08:00 ; 18:00-15:30
יום ג' בין השעות :13:00-08:00
יום ו' בין השעות :12:30-08:00

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר