אילוסטרציה: דוברות המשטרה

סהר מחתים עצומה: להציב תאורת לילה בכביש 4

שבוע לאחר המכתב לשר התחבורה מטה איתי סהר פתח בעצומה הקוראת לשר התחבורה - להציב תאורת לילה בכביש 4

פורסם בתאריך: 11.6.18 11:09

     

פעילי מטה איתי סהר מתחילים להחתים השבוע על עצומה ובה הם קוראים לשר התחבורה ישראל כץ להיענות לפנייתו של סהר ולהציב תאורת לילה בכביש 4 בחלק שבין צומת ניצנים לאשקלון.

"אנו, תושבי אשקלון והדרום, תומכים בקריאתו של איתי סהר, המועמד לראשות העיר, להתקין תאורת לילה בכביש 4, בחלק שבין צומת ניצנים לכניסה הדרומית לאשקלון" נכתב בעצומה "הגיע הזמן להאיר את אחד מצירי התנועה המרכזיים בדרום. היעדר תאורה מסכן אותנו בזמני שיגרה ובוודאי בזמני חירום ואנו מצטרפים לבקשתו של סהר להתקין בו תאורת לילה בהקדם".

העצומה עלתה לאוויר באתר 'עצומה' ובדף הפייסבוק של איתי סהר.

במקביל, הפעילים מתכננים להקים דוכנים שבהם יחתימו תושבים על העצומה בשני מיקומים באשקלון, במתחם הקוסמוס ובתחנה המרכזית, בימי ג' ו- ה' משעה 17:00-20:00. ניתן גם לחתום על העצומה באינטרנט בלינק: https://www.atzuma.co.il/cvish4light

"המטרה של סהר ושלנו להוביל את אשקלון למקום הראוי לה, עיר משגשגת ומרכזית במרחב. כביש 4 הוא עורק תחבורה מרכזי בחשיבותו לכל הדרום ולאשקלון בפרט – כל הדרכים ממנה ואליה, הקיימות והעתידיות – מתנקזות אליו" הסביר ד"ר קובי מיכאל, מראשי מטה הבחירות של סהר לראשות העירייה "אשקלון היום בת 150,000 תושבים, עשרות אלפים מהם עובדים מחוץ לעיר ומשתמשים בכביש מדי יום ולילה. המצב בו הכביש לא מואר מסכן אותנו בשגרה ובטח במצבי חירום. מדובר בעניין בסיסי שהטיפול בו הכרחי, והאמת, צריך היה לקרות מזמן. אני קורא לכל תושב אשקלון שאכפת לו מהעיר הזאת להצטרף אלינו בקריאה לשר התחבורה לתקן את המצב".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר