החברה שלך שרמוטה. אידריס בבית המשפט.

ההתעללות בבת ה-12: גילויים חדשים מכתב האישום

כתב האישום החמור שהוגש כנגד בת ה-16 והאזרח הסודני בגין אונס בת ה-12 חושפים פרטים חדשים על הפרשה שזעזעה את העיר

פורסם בתאריך: 30.6.17 17:45

     

פרקליטות מחוז דרום הגישה בשבוע שעבר לביהמ”ש המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד קטינה כבת 16 מאשקלון, במסגרת פרשת התעללות פיזית ונפשית קשה בקטינה כבת 12, אף היא תושבת העיר. כתב האישום מייחס לנאשמת עבירות של סחיטה באיומים וסחיטה בכוח, אינוס, הבאת אדם לידי מעשה זנות בנסיבות מחמירות תוך ניצול קטינים לזנות, התעללות בקטין או חסר ישע, ותקיפת קטין. כתב אישום נוסף הוגש נגד אבראהים אידריס, אזרח סודני תושב אשקלון כבן 30, בין היתר בגין אינוס הקטינה וקבלת שירות של מעשה זנות מצד המתלוננת.
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד רוית מרום, מאז חודש מאי האחרון עברה הקטינה מסכת התעללות קשה ואכזרית, שכללה שורה ארוכה ובלתי נתפסת של עבירות אלימות ומין.
תחילת הפרשה בחודש מרץ האחרון אז הכירה הקטינה את הנאשמת המרכזית בפרשה ובין השתיים שררו מעין יחסי חברות, שהושתתו על כך שהקטינה חששה מפני חברתה וסרה למרותה.
על פי כתב האישום, בת ה-16  דרשה מהמתלוננת שתעביר לה סכומי כסף שונים, תוך שהיא מאיימת עליה באיומים שונים. בין היתר איימה שאם לא תשיג לה את סכומי הכסף תניח מטען חבלה מתחת לרכבה של אמה ותשרוף את ביתה. באופן זה ותוך נקיטת אלימות היא סחטה ממנה מדי יום כמאה שקלים.

אילוסטרציה: ASAP

באירוע העומד במרכז כתב האישום, נסעו הנאשמת, הקטינות והמתלוננת במונית לכתובת מגורים באשקלון בה התגורר הנאשם איברהים אידריס, יחד עם שניים נוספים. לאור היכרותה של בת ה-16 עם השלושה, ידעה כי יסכימו לקבל שירותי מין מהקטינה תמורת תשלום. כחלק ממסכת הסחיטה, הודיעה הנאשמת למתלוננת כי עומדות לרשותה 10 דקות להעביר לה סכום של 300 שקלים, או שתקרא לגבר אשר יקיים עימה יחסי מין בתמורה לסכום. המתלוננת, שחששה מהנאשמת, עלתה לדירה של הנאשם וחבריו, ביקשה את הסכום האמור והציעה לשלושה “לעשות דברים” בתמורה
לכסף. תחילה סורבה, ומששבה והציעה זאת פעם נוספת, נעתר אידריס להצעה וסיכם עם המתלוננת כי ייפגש עימה מחוץ לדירה בעוד כשעה.
בזמן שהמתינו לאידריס בסמוך לדירה, שוב תקפו הנאשמת והקטינות האחרות, את בת ה-12. לאחר שאידריס ירד מהדירה, הציעה לו בת ה-16 שירותי מין מבת ה-12, ואידריס השיב בחיוב וסיכם עם הנאשמת שישלם 300 שקלים תמורת שירותי המין שיסופקו לו. אידריס בעל את המתלוננת בפרדס סמוך ולאחר מכן מסר לנאשמת 200 שקל. הנאשמת הציעה גם שירותי מין מהמתלוננת תמורת סכום זהה גם לשניים הנוספים שהתגוררו עם הנאשם, אך מאחר והיו ברשותם רק 100 שקלים, היא דחתה את הצעתם.
מכתב האישום והבקשה להארכת מעצרו של של אידריס עולה כי שותפיו של אידריס לדירה סיפרו על הגעתה של בת ה-12 לדירה כשהיא מבקשת 300 ש”ח, וכן עדותו של אחד מהם המספר כי אידריס הלך עם הילדה לעצים, וכי מיד בסמוך לאחר האירוע התוודה בפניהם אידריס כי קיים יחסי מין עם “הבחורה הקטנה” ואחד מהם השיב לו שזה “חראם” כי היא ילדה. בחקירתם הם ציינו כי היא אף נראית בת 10-11. עוד עולה כי במהלך מסדר זיהוי שבו זיהתה אחת הקטינות את אידריס הוא קרא לעברה: “החברה שלך שרמוטה”, כשהוא מתכוון לבת ה-12.
עם הגשת כתבי האישום נגד הנאשמת ואידריס ביקשה הפרקליטות להורות על מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר