שר העבודה חיים כץ עם גלאם ובכיריי העירייה בפגישתם. צילום: אלדד עובדיה

שר העבודה והרווחה: "נסייע להמשך קידום רווחת התושבים באשקלון"

בין הנושאים שעלו בביקורו של השר היו סיוע בהקמת מרכז יום תמר לאנשים עם פיגור קשה והפעלת מועדונית חדשה לילדים עם בעיות התנהגות

פורסם בתאריך: 18.5.18 13:25

     

שר העבודה והרווחה, חיים כץ, הגיע לביקור באשקלון.

בפתח הפגישה בעירייה הוצגו בפני השר הפרויקטים והתוכניות הקיימים באגף הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה למען האוכלוסיות השונות, בהן אזרחים ותיקים, ילדים ונוער ובעלי צרכים מיוחדים.

בין היתר סיפרו בכירי העירייה על הקמת המבנה החדש למרכז הורים ילדים, הקמת הרכב מוזיקלי ייצוגי אש-קול לאנשים עם מוגבלויות, ציון יום הנכה הבינלאומי, הקמת מרכז יום תמר, שיפוץ בית הספר 'מעיין שרה' והקמת מרכז יום רב-תכליתי.

גלאם וכץ מבקרים במרכז שיקומי. צילום: אלדד עובדיה

במהלך הדיון ביקשו אנשי העירייה תקצוב והפעלת תוכניות חדשות, כמו הקמת שתי מועדוניות למגזר החרדי לגילאי 6-12, הפעלת מועדונית חדשה לילדים עם בעיות התנהגות והפעלת תכנית משפחה בשביל הצמיחה – עבור 9 משפחות לילדים בסיכון. בנוסף ביקשה העירייה סיוע בהקמת מרכז יום 'תמר' לאנשים עם פיגור שכלי קשה ותקצוב תוספת שעות כוננות עובדים סוציאליים לצורך ביצוע מערך כוננות 24/7 במסגרת חוק הנוער.

"המחלקה לשירותים חברתיים באשקלון עובדת מצויין. זו פעם שנייה שאני מבקר בעיר שיש בה הרבה לב ונשמה ורצון לתת וזה מתחבר למדיניות שלי לנצל באופן מלא את התקציב של המשרד" אמר השר והבטיח לסייע "נסייע ככל הניתן להמשך קידום רווחת התושבים״.

ראש העירייה בפועל, תומר גלאם שהוביל את הביקור התייחס לפגישה. "תחום הרווחה הוא אחד התחומים הרגישים והחשובים שיש. כרשות, אנחנו צריכים לעשות הכל על מנת להיות שם בשביל התושבים ברגעים היותר מאתגרים בחייהם ולסייע להם ככל שנדרש" מסר גלאם לאחר הפגישה "אני רוצה לשבח את השר על עבודתו בתחום ולהודות לו על תרומתו לטובת הקמתם של מעונות היום באשקלון ועל הנכונות שהביע להמשיך ולסייע לתושבי העיר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר