עיריית אשקלון

פרשת המוקד העירוני: המוקדן שלעג לסייעת התנצל בפניה

סייעת שהתקשרה למוקד העירוני על מנת לדווח על נמלים בגן זכתה ליחס מזלזל. לאחר שפורסמה השיחה, הגיע אליה המוקדן והתנצל בפניה על התנהגותו. כנסו לכתבה והאזינו לשיחה

פורסם בתאריך: 2.7.17 18:13

     

סייעת באחד מגני הילדים באשקלון הבחינה כי אל הגן הגיעו אורחים בלתי רצויים והתמקמו באזור המטבחון וטיילו בהמוניהם על השיש. לאחר שניסתה להיפטר מהנמלים באופן עצמאי וראתה שהתופעה רק מתרחבת ומקשה אפילו על הכנת הכריכים לילדים, החליטה לפנות למקוד העירוני, ששם הם מקבלים בדרך כלל מענה לפניות מסוג זה.
הסייעת הציגה את עצמה וסיפרה למוקדן על כך שבעיית הנמלים מקשה עליה אפילו להכין את הכריכים של ארוחת הבוקר. “אתם מאכילים אותם?” שאל המוקדן. “ברור מאכילים, אבל אני עושה את הכריכים על השולחן”, ענתה הסייעת שחשבה שהוא התכוון לילדים. “לא את הילדים, את הנמלים”, חידד המוקדן את השאלה. “לא, לא מאכילים את הנמלים”, השיבה הסייעת.

מקומם: "את מאכילה את הנמלים?" – האזינו לשיחה של מוקדן בעיריית אשקלון שהחליט להסתלבט על חשבונה של סייעת בגן ילדים בעיר שבסך הכל ביקשה עזרה.מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "אנו רואים את המקרה בחומרה רבה ומרגע קבלת השיחה לידינו הורה ראש העיר לבצע בירור מקיף ולנקוט באמצעים המשמעתיים כנדרש. נציין כי מדובר באירוע נקודתי שאינו מעיד כלל וכלל על התנהלות המוקד העירוני בפרט ותפיסת השירות בעיריית אשקלון בכלל. ההיפך הוא הנכון, מידי יום מתקבלות באמצעי השירות השונים בעירייה מאות פניות ואלו מטופלות בצורה המקצועית והראויה ביותר. אנו מצרים אם למישהו מהמעורבים בשיחה נגרמה עוגמת נפש ומבטיחים כי נעשה כל שביכולתנו על מנת שמקרה דומה לא יישנה"

Geplaatst door ‎כאן דרום‎ op dinsdag 27 juni 2017

בהמשך ניסה המוקדן לברר את גודל הנמלים, את צבען ואת צורתן ושאל אם היא יודעת איפה הקן. “תשתדלו לא לתת להן לחם, רק שוקולד”, הוא אמר. לאחר שביקש ממנה להעריך את כמות הנמלים שיש בגן, התייאשה הסייעת והעבירה את הטלפון לגננת. כאשר ענתה הגננת המשיך המוקדן במתיחה וביקש ממנה להעריך כמה נמלים יש בגן. “לדעתי 700”, אמרה, “הן נכנסות מהחלון”. “הן הולכות בשביל או בצורה מפוזרת”, ביקש המוקדן לדעת, והגנת השיבה: “אני רואה חלק מתקהלות וחלק במסודר”. “הבנתי, זה זן מיוחד, תודה רבה לכן”, סיכם המוקדן את השיחה. “רגע, יבואו לרסס אצלנו?” שאלה אותו הגננת. “לא, מה פתאום לרסס, לא מרססים נמלים. יש אוכל מיוחד שמביאים להן”, הוא ענה.

זלזול מביש. צילום אילוסרציה: אי-אס-אי-פי

שלוש וחצי דקות נמשכה השיחה המביכה. בעיני מישהו היא כנראה הייתה מתיחה מצחיקה במיוחד, אך בעיני הגננת והסייעת היא הייתה עלבון. השבוע סירבה הגננת לדבר. מדובר בגננת מוערכת מאוד ששמה הטוב הולך לפניה. היא התקשתה להבין כיצד היא נקלעה לסיטואציה המביכה הזאת.
לאחר פרסום הדברים יצר המוקדן קשר עם צוות הגן, הביע חרטה על מעשיו ואף נפגש עם הסייעת והביע את התנצלותו בפניה. בסביבתו הסבירו כי מדובר בילד טוב שמעד באופן חד פעמי בהתנהגות שאינה משקפת את התנהגותו הרגילה.
ראש העירייה המושעה איתמר שמעוני ניצל את התהודה הרבה של השיחה ברשת הפייסבוק וניצל זאת כדי לעקוץ את ראש העירייה הפועל תומר גלאם. כך כתב: “בדיוק כמותכם, נתקלתי בשיחה המקוממת בין המוקדן לבין הגננת ברשת החברתית. צר לי שכך הם פני הדברים כיום, ובייחוד במקרה בו מדובר על נזק תברואתי בגן ילדים. כראש עיר ההנחיה שלי הייתה ברורה, התושב במרכז. התפיסה חייבת להימשך, ואסור לנו לצעוד אחורה. אצלי זה לא היה עובר על סדר היום”.
מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: “אנו רואים את המקרה בחומרה רבה, ומרגע קבלת השיחה לידינו הורה ראש העיר לבצע בירור מקיף ולנקוט באמצעים המשמעתיים כנדרש. נציין כי מדובר באירוע נקודתי, שאינו מעיד כלל וכלל על התנהלות המוקד העירוני בפרט ותפיסת השירות בעיריית אשקלון בכלל. ההפך הוא הנכון, מידי יום מתקבלות באמצעי השירות השונים בעירייה מאות פניות, ואלו מטופלות בצורה המקצועית והראויה ביותר. אנו מצרים אם למישהו מהמעורבים בשיחה נגרמה עוגמת נפש ומבטיחים כי נעשה כל שביכולתנו על מנת שמקרה דומה לא יישנה”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר