גלאם וכהן בעירייה. צילום: יח"צ.

אזור התעשייה הדרומי יורחב: 'מבשלות בירה ישראלית' ו'רב בריח' יעסיקו עוד 2000 עובדים

שר הכלכלה והתעשיה הודיע על פטור ממכרז לשני המפעלים הללו ועל הרחבתם. דבר שיביא לאלפי מקומות תעסוקה חדשים באשקלון

פורסם בתאריך: 30.6.17 15:37

     

בשורה לענף התעסוקה באשקלון והסביבה. 2 המפעלים הותיקים בשוכנים באזור התעשייה הדרומי בעיר יקבלו פטור ממכרז ויוכלו להתרחב על פי מתווה של שר הכלכלה והתעשייה: רב בריח ב-90 דונמים ומבשלות בירה ישראלית ב-140 דונם. ההתרחבות עשויה לייצר 1000 מקומות עבודה נוספים ברב בריח ובמפעל המשקאות כ-400 עובדים בשלב הראשון עם התחייבות ל-600 נוספים בשלב השני.
שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, קיים היום ביקור באשקלון וסייר גם בשני המפעלים הללו שמוצריהם מגיעים כמעט לכל בית בישראל. "משרד הכלכלה רואה חשיבות רבה בקידום התעשייה והתעסוקה בישראל בייחוד באזורי הפריפריה" אמר השר כהן במהלך הביקור "הרחבת המפעלים תוביל ליצירת תעסוקה איכותית ולהעלאת הפריון, לייצור משרות באיכות גבוהה, ולקידום התעשייה והכלכלה באזור".
חברת רב בריח המקורית נוסדה בשנת 1973 ועסקה בתחום של דלתות מתכת ומנעולים. דרכה של החברה לא היתה סוגה בשושנים ולאחר שנקלעה לקשיים כלכליים, כמעט נסגרה ונעלמה מהמפה. אלא שבשנת 2008 משפחת דונרשטיין רכשה את נכסיה מכונס הנכסים. עם הקנייה הוחל בתהליך הבראה של החברה שתוצאותיו ניכרות כיום. עקב הגידול המהיר של החברה, אתר החברה העיקרי צפוף והחברה התרחבה למספר אתרים נוספים באזור התעשייה אשקלון.
השר כהן הוסיף: "אנו פותחים היום דלת להרחבת תעסוקה איכותית בפריפריה. החברות שיגיעו לאשקלון, הנן מהמתקדמות בישראל ומשלבות בין מחקר ופיתוח, תעשיה מסורתית וחדשנות, ואין ספק כי הרחבת הפעילות של חברות איכותית אלו, באשקלון, הנה הבעת אמון חשובה של החברות בתמיכה הממשלתית ואנו מתכוונים לעמוד בציפיות ולהמשיך לסייע לתעשייה הישראלית להתפתח, להרחיב את התעסוקה והפריון לטובת הצמיחה במשק".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר