יפה טבגה ותומר גלאם. צילום: אושר שילוק

אגודת הסטודנטים: הלונה פארק לא יוקם השנה מול קריית האקדמיה

בכל שנה סבלו הסטודנטים ממצוקת חניה כאשר הוקם קרקס או לונה פארק בחניון שבו נהגו לחנות. אגודת הסטודנטים: "לא מתביישים להגיד מילה טובה לתומר גלאם"

פורסם בתאריך: 23.4.18 22:20

     

רחבת העפר בין קריית האקדמיה והאצטדיון העירוני, זו שמדי בוקר מתמלאת במאות כלי רכב של סטודנטים הלומדים במכללת אשקלון לא תהפוך השנה ללונה פארק. כך הודיעה היום אגודת הסטודנטים של המכללה האקדמית אשקלון.

מדי שנה, כמעט באופן קבוע, מוקם במגרש החנייה, לונה פארק עירוני. לעתים מדובר בקרקס נודד שתוקע יתד במגרש החניה ומשעשע את ילדי אשקלון במשך מספר שבועות. הדבר היה גורם לפקקים, לתסכול רב ולפגיעה בציבור הסטודנטים במכללה.

"אבל השנה זה לא יקרה. מגרש החנייה ישאר לטובת מאות הסטודנטים שיוכלו להגיע לשיעור בזמן, ולא יתקלו במצוקת חנייה בעיר" מסרה היום, יו"ר אגודת הסטודנטים יפה טבג'ה שפנתה במכתב דחוף לראש העיר מר תומר גלאם בו ביקשה את התערבותו האישית ואף שיתפה אותו בהשלכות של קיום הלונה פארק על ציבור הסטודנטים "אני שמחה ומברכת על כך ויותר מזה מעריכה שטובת הסטודנטים ממשיכה להיות בסדר עדיפות גבוהה. תודה תומר גלאם אנחנו הסטודנטים לא מתביישים להגיד מילה טובה כשמגיע ובכל פנייה אליך אני שמחה לגלות אדם קשוב שמבין וחשוב לו ההון האנושי של הסטודנטים בעיר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר