אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

רצים לבאר שחת: דקירות ותגרה במהלך שיעור תורה

ויכוח במהלך שיעור תורה התדרדר לדקירה ופציעה קשה. הנדקר עדיין במצב קשה בבית החולים. החשוד במעשה מכחיש

פורסם בתאריך: 20.6.17 17:09

     

כתב אישום חמור הוגש השבוע נגד צעיר בן 24, תושב אחד המושבים הסמוכים לאשקלון לאחר שזה דקר במהלך שיעור תורה צעיר אחר תושב המושב. הדרמה התרחשה בתחילת החודש כאשר בבית העם של המושב התאספו תושבים לשיעור תורה. בשלב כלשהו התפתח ויכוח בין שני הצעירים שנכחו בשיעור. הויכוח גלש בתוך רגעים לתגרה ולמהלומות שהוחלפו בין השניים, בעוד הנוכחים האחרים בשיעור מנסים להפריד. הרוחות כמעט נרגעו, אלא שאז השליך אחד מהם על חברו כיסא פלסטיק. כשהשניים יצאו מהמקום, אולי כדי לתת לשיעור להימשך, התלהט הויכוח שוב. האחד שלף סכין ואחז בה כמאיים לבצע בה את החמור מכל. אחד מהתושבים שראה פתאום את הסכין השלופה והבין את גודל הסכנה, ניסה להניא את הצעיר מלהשתמש בה וזכה אף הוא לאיום שאם יפריע הסכין תונף לעברו.

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

הצעיר שהרגיש מאויים נוכח הסכין השלופה למולו הרים אבן מהאדמה, רץ לכיוון הצעיר שבידו הסכין השלופה וזרק אותה לעברו. היה זה אולי ניסיון להניס את יריבו. אך משהושלכה האבן נראה כאילו הותר הרסן וההמשך ברור: שני הניצים התעמתו שוב ובמהלך העימות דקר הצעיר את חברו בבטנו. "הוא דקר אותי, הוא דקר אותי" צעק הצעיר הדקור בעוד הסובבים מנסים להפריד. אביו שהיה עד למהומה, נחלץ לעזרת בנו המדמם ניסה לתמוך בו, אך זכה אף הוא לדקירה בגבו. הדוקר נמלט מהמקום.
הנוכחים החלו לטפל בפצוע שהחל לאבד דם. צוותי מד"א ומשטרה הוזעקו למקום. הצעיר פונה באמבולנס טיפול נמרץ עם אביו לבית החולים ברזילי כשמצבו קשה. הוא הוכנס לחדר הלם ומיד עבר סדרת טיפולים מצילי חיים ונותח עוד באותו לילה. בבית החולים אובחנה חתך גדול ועמוק בכבד. למחרת עבר עוד ניתוח בבטן ועד היום הוא עדיין מאושפז במצב קשה אך יציב. האב גם נזקק לטיפול רפואי אך פציעתו היתה קלה משל בנו.
הדוקר כמובן נעצר לאחר מספר שעות ונחקר שעות ארוכות. השבוע, לאחר שמעצרו הוארך בשנית הוגש נגדו כתב אישום חמור על ביצוע עבירות חבלה בנסיבות מחמירות, פציעה בנסיבות מחמירות, החזקת סכין למטרה אסורה ואיומים. חששה של התביעה היא שהעצור, שלמרות העדויות הברורות מכחיש שהחזיק בסכין ושדקר – ינסה לשבש את הליכי המשפט, יפגע בבני משפחתו של הנדקר וילחץ על העדים שכאמור מתגוררים איתו במושב שנים רבות.
סנגוריו של המואשם, עורכי הדין שני פרג'ון ועמית ויצמן מסרו השבוע ל'כאן דרום': "מדובר באירוע שמי שהחל בו היה המתלונן אשר תקף את מרשנו באמצעות כיסא ואף השליך לעברו אבן משתלבת שפגעה בו. דברים אלו אף עולים באופן מובהק מעובדות כתב האישום. בנסיבות אלו אין לנו כל ספק כי לאחר שבית המשפט יבחן את חומר הראיות כדבעי, יקבל הוא את עמדת ההגנה ומרשנו ישוחרר לביתו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר