נלחמת על חייה. קורל בקמן. צילום: אינסטגרם

נאבקת על חייה: מצבה של החיילת שהתמוטטה בבסיס זיקים עדיין קשה

החיילת האשקלונית התמוטטה אתמול בפתח המרפאה בבסיס בו שירתה. לאחר פעולות החייאה ממושכות היא פונתה במצב קשה לברזילי. בני משפחתה מבקשים מהציבור להמשיך להתפלל להחלמתה

פורסם בתאריך: 21.3.18 16:24

     

במרכז הרפואי ברזילי עדיין נאבקים על חייה של החיילת קורל בקמן, תושבת אשקלון בת 19, שאתמול סמוך לשעה 12בבוקר התמוטטה בפתח המרפאה בבית הספר לחילוץ והצלה של פיקוד העורף סמוך לזיקים.

על פי הידוע החיילת התלוננה מספר ימים לפני שהתמוטטה על קשיים בנשימה וחולשה וביקשה לקבל טיפול רפואי. ככל הנראה טענותיה לא נלקחו ברצינות הראויה, דבר שכאמור גרם לה אתמול  להתמוטט.

על מדים. קורל בקמן. צילום: אינסטגרם

החיילת הגיעה למרפאה אתמול כדי להתלונן על חולשה כללית, אך התמוטטה כמה מטרים לפני שנכנסה למרפאה. החובשים ששהו במרפאה יצאו במהירות והחלו להעניק לה טיפול ראשוני. רופא צבאי שהצטרף לטיפול ניהל את הכוח, כאשר בתוך כמה דקות הוחל לבצע בחיילת החייאה מתקדמת.

צוותי מד"א וכוננים הוזעקו מאשקלון לבסיס הצבאי וכשהגיעו למקום הועבר הטיפול לידיהם. תחילה היה נראה כי מצבה התייצב, כאשר חזר לה דופק ונשימה, אך בתוך דקות מצבה החמיר וצוות הנט"ן חידש את פעולות ההחייאה בתוך האמבולנס.

היא פונתה בדחיפות למרכז הרפואי ברזילי והוכנסה מיד לחדר הטראומה. צוות רב מקצועי החל לטפל בה ולאחר שיוצב מצבה עברה סדרת צילומים כדי לברר את פשר ההתמוטטות.

ההנחה היא שמדובר בתסחיף ריאתי. תופעה לא נפוצה שמתרחשת לרוב כשקריש דם או שומן שנוצר באחת הגפיים מוחזר לריאות דרך העורק הראשי של הריאה וחוסם את מעבר הדם לריאה. מהריאה אמור אותו דם לחזור אל הלב כשהוא מחומצן.

מפקדיה שהו אתמול עד השעות הקטנות של הלילה במחלקה לטיפול נמרץ בברזילי ועדיין מלווים את הטיפול הרפואי ומתפללים אף הם להחלמתה המהירה.

במרכז הרפואי ברזילי ממשיכים להאבק על חייה. היא עדיין מורדמת ומונשמת ועדיין נשקפת סכנה לחייה.

בני משפחתה וקרוביה יצרו עמוד אינטרנט בו ניתן להצטרף ולקרוא פרקי תהילים להחלמתה. הערב (רביעי) בשעה 19.00 תתקיים

הפרשת חלה לרפואתה ברחבת המבקרים סמוך ל'מאפה נאמן'.

בני משפחתה ביקשו היום להמשיך ולהתפלל לרפואת "קורל שיר בת ורד שרה".

מדובר צה"ל טרם נמסרה תגובה באשר לטענות המשפחה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר