הכוננים החדשים בטקס הסיום

מד"א: 24 חובשים ונהגי אמבולנס חדשים הצטרפו למערך החירום באשקלון

החובשים- נהגים החדשים מצטרפים למערך המתנדבים והכוננים של מגן דוד אדום שפרוסים בכל שכונות העיר ומגיעים כמעט לכל מקרה עוד לפני האמבולנס ומצילים חיים

פורסם בתאריך: 20.3.18 19:52

     

תושבי אשקלון נפגשים איתם במצבים הכי קשים ואינטימיים ולכל הפחות רואים אותם שועטים בכביש באורות מהבהבים ובסירנות בדרך לעוד מקרה חירום רפואי אי שם ברחבי העיר. עובדי ומתנדבי מגן דוד באשקלון עושים עבודת קודש בכל שעות היממה ומצילים נפשות במלוא המובן של המילה.

לפני מספר ימים קיבל צוות העובדים והמתנדבים תגבור: 24 חובשים ונהגי אמבולנס שיצטרפו למערך החשוב של מגן דוד אדום באשקלון.

תחילה ישתלבו החובשים החדשים במשמרות כמתנדבים ובהמשך יוכלו המתנדבים הבולטים אף להשתלב כעובדים מן המניין במגן דוד אדום.
מישור נוסף של פעילות שבה ישתלבו החובשים החדשים הוא מערך כונני התגובה המהירה של מד"א שמקפיץ אותם לקריאות חירום הקרובות למקום שבו הם נמצאים, באמצעות אפליקציה המותקנת בטלפונים שלהם.

עמית שחורי. חניך מצטיין.

החובשים החדשים הם מעתה גם כוננים המצוידים בתיק חובש עם ציוד לביצוע החייאה ולהענקת טיפול מציל חיים. כונני התגובה המיידית של מד"א מגיעים כמעט לכל מקרה לפני האמבולנס, מעניקים טיפול ראשוני, מרגיעים את החולה ואת הסובבים אותו ומדווחים למוקד מד"א על מצב הפצוע או החולה. הענקת הטיפול הנכון והתחלת החייאה על ידי מטפל שהוסמך לכך היא במקרים רבים קריטית לסיכויי הישרדותו של המטופל שנמצא באותם רגעים בין חיים למוות.

כשמגיע האמבולנס הם מכוונים אותו למיקום המדויק של המטופל, מסייעים לו בטיפול והעמסת החולה לאמבולנס.

במהלך הטקס הוענקו לחניכים דרגות ובסיומו נערכה לחניכים ולבני משפחותיהם סעודה וחולקו ערכות כונן.

את הקורס הדריכו רכז המתנדבים בתחנת אשקלון, הפראמדיק מוטי שוב וחובש רפואת החירום בן טטרו. "אנו שמחים על הצטרפותם של הכוננים החדשים ופועלים ללא לאות להצטרפותם של רבים נוספים. המטרה היא להגיע מהר ככל הניתן, עם הצוותים המקצועיים ביותר" מסרו השבוע שוב וטטרו "נאחל להם הצלחה בכל מעשה ידיהם, ושלא יצטרכו להשתמש בציוד. אך עם זאת – ידע הציבור כי במידה ויזדקקו להם – יש על מי לסמוך".

מתוך 24 בוגרי הקורס נבחרה נועם אברג'ל כחניכה מצטיינת וכחניך למופת נבחר עמית שחורי.

"כוחו של מד"א מבוסס על מערך מתנדבים איכותי, מקצועי ומסור. המתנדבים מהווים עבורנו מכפיל כוח, הם מסייעים בהצלת חיים יום יום ושעה שעה" הוסיף שוב "יש בי הערכה גדולה כלפי מי שבוחר לפנות זמן לפעילות החשובה והמוסרית ביותר, הצלת חיים. אני מאחל לכל המסיימים הצלחה בשם כל ארגון מד"א".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר