קרן פנס קבלת את הציורים. צילום: דוד אביעוז, דוברות המרכז הרפואי ברזילי

מתחת לאף: התמונות מברזילי לבית סגן נשיא ארה"ב

אשתו של סגן נשיא ארצות הברית קרן פנס ואשתו של ראש הממשלה שרה נתניהו קיבלו במתנה תמונה שצילמו תלמידי המרכז החינוכי שקד שבבית החולים ברזילי

פורסם בתאריך: 16.2.18 12:46

     

בעת ביקורו של סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס בישראל השתתפו רעייתו קרן פנס ורעיית ראש הממשלה שרה נתניהו במפגש מיוחד עם אנשי הארגון הישראלי לטיפול באמצעות אמנויות בישראל. באירוע נפגשו הרעיות עם מטפלים ומטפלות באמנויות שהציגו בפניהן גישות טיפול ייחודיות שפותחו בישראל.

קרן פנס מקבלת את התמונות מתמי ירמיהו. עם אשת רוה"מ שרה נתניהו. צילום: דוד אביעוז, דוברות המרכז הרפואי ברזילי

פנס היא מורה לאמנות ונוהגת לקיים מפגשים עם מטפלים מהתחום ברחבי העולם, זאת כחלק מפעילותה לקידום מקצוע הטיפול באמצעות אמנויות. ולכן בכל מקום שהיא מגיעה אליו היא נפגשת עם מטפלים באמצעות אמנויות מקומיים ולומדת על עבודתם הייחודית.

בתום המפגש יו”ר י.ה.ת (יצירה הבעה תרפיה – האגודה לטיפול באמנויות בישראל) תמי ירמיהו העניקה לגברת פנס ולגברת נתניהו מתנה: תמונות שצילמו תלמידים מהמרכז החינוכי שקד, הנמצא במרכז הרפואי האוניברסיטאי ברזילי.

התמונות שניתנו במתנה בשם י.ה.ת נבחרו מתוך תערוכת צילומים בשם “מתחת לאף”, פרי עבודתם של ילדים ונוער ממחלקת האשפוז הפסיכיאטרי שבבית החולים. בתערוכה הייחודית הוצגו 24 צילומים של תלמידים בני שש עד 18, והיא משקפת את הלך הרוח, השקפת העולם והראייה האישית של כל אחד ואחת מהמציגים.

“מטרת התערוכה היא לגרום לצופים להרגיש, להבין, לשאול ולתהות על כוונותיהם של הצלמים. ובעיקר לחשוב על כך שלפעמים לא צריך לחפש רחוק כדי להגיע לדברים מופלאים – הם הרבה פעמים ממש כאן ‘מתחת לאף’”, מסבירה ירמיהו ומוסיפה, “אני מודה למנהלת בית הספר מינה יוספי ולבית החולים שאפשרו לנו להעניק מתנה ייחודית זו לגברת פנס ולגברת נתניהו”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר