מתנ"ס וולדנברג. צילום: אלירם משה
מתנ"ס וולדנברג. צילום: אלירם משה

פיכמה באלגן: המסמכים האבודים נמצאו

פורסם בתאריך: 16.2.18 11:25

     

בחודש אוקטובר האחרון הגישה ריקי קליין בקשה לקבלת הנחה בצהרוני רשת 'פיכמה' באשקלון עבור שני ילדיה המתחנכים בגנים בעיר. היא אספה את כל המסמכים הרלוונטיים, בהם פרטים אישיים ורגישים על מצב חשבון בנק, הכנסות ומסמכים מביטוח לאומי, ומסרה אותם למזכירות במתנ”ס וולדנברג. החודשים חלפו, והתשובה מהרשת לא התקבלה. קליין המודאגת הקפידה לצלצל כל כמה ימים, ונאמר לה שוב ושוב שהנושא בטיפול. “עברו ארבעה חודשים מאז שהגשתי את הבקשה וחמישה חודשים מאז שנפתחה שנת הלימודים, ועדיין לא קיבלתי תשובה, כשבינתיים שילמתי על הצהרונים סכום רגיל וללא הנחה”, היא מספרת.

השבוע ערכה את שיחת הטלפון השבועית למתנ”ס, אך הפעם התשובה שקיבלה הייתה שונה לחלוטין. מתברר שהבקשה לא בבדיקה ולא בטיפול, אלא שהמסמכים פשוט הלכו לאיבוד. “אחרי ששמעתי ארבעה חודשים שזה בטיפול, היא פתאום אומרת לי, ‘אני לא יודעת מה להגיד לך, אבל אין לנו מושג איפה המסמכים, התיק שלך לא נמצא פה, והוא כנראה אבד’”, משחזרת קליין, “אלה מסמכים אישיים שלי, שאין לי מושג לאן הגיעו ואיפה הם מסתובבים. דבר שני, הם פגעו בזכות שלי לקבל הנחה. אני סטודנטית ואם חד הורית, משלמת עבור הצהרונים גם מאיפה שאין לי, ובמשך חודשים מושכים אותי. זאת התנהלות מרתיחה ובלתי נסבלת, פשוט זלזול בבני אדם. עכשיו הם ביקשו שאבוא להגיש להם את המסמכים שוב, ושוב אני צריכה להתחיל בהליך הביורוקרטי המתיש הזה ולהשיג את כל מה שהם דורשים”.

במשך יומיים ניסתה קליין לקבל תשובות באמצעות שיחות טלפון, פקסים ומיילים, אך ללא הצלחה. בהתערבות 'כאן דרום' כבר למחרת היום היא קיבלה טלפון מלשכתו של נמרוד גלנטה, מנהל אגף תרבות, נוער וספורט בעיר ונמסר לה שהמסמכים נמצאו. כמה שעות מאוחר יותר התקשר אליה גם גלנטה עצמו. “הוא הסביר שהמסמכים אמנם התקבלו, אבל המזכירה לא הקלידה במחשב שהם אכן קיבלו אותם, ולכן התיק שלי נפל בין הכיסאות. אני שמחה שעכשיו זה בטיפול, רק חבל לי שככה זה צריך להתנהל ושזאת הדרך לטפל בדברים, אחרת אין עם מי לדבר”, מסכמת קליין.

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "בניגוד לטענות שעלו, המסמכים של ריקי קליין לא אבדו, והבקשה שהגישה מטופלת על ידי הגורמים המקצועיים. הגב' קליין אף עודכנה באופן אישי כי ביום רביעי הקרוב בקשתה תידון בוועדת ההנחות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר