עדיין מוניות שמשון. תחנת המוניות ברכבת אשקלון. צילום: אלירם משה.

מחשב מסלול מחדש: מכרז המוניות בתחנת הרכבת מגיע לבית המשפט

הסאגה סביב הפעלת תחנת המוניות בתחנת הרכבת באשקלון לא מסתיימת. חברת מוניות שמשון עתרה לבית המשפט וביקשה לפסול את ההצעה שזכתה ולקבוע כי היא הזוכה במכרז. אפילו שמו של שר בממשלה מעורב לכאורה בפרשה

פורסם בתאריך: 13.6.17 10:27

     

חברת מוניות שמשון שהפסידה במכרז הפעלת תחנת המוניות בתחנת הרכבת באשקלון עתרה השבוע לבית המשפט המחוזי בבאר שבע ודרשה לבטל את ההחלטה בדבר זהות הזוכה במכרז, להעביר אליה את כל המסמכים שעל פיהם בחרה בהצעה שזכתה ובנוסף לזאת לקבוע שהיא, חברת מוניות שמשון, הזוכה במכרז.
מוניות שמשון טוענים טענות קשות נגד הזוכה במכרז ונגד התנהלותו ומלבד זאת שלטעתה אינו עומד בתנאי הסף של המרכז, מטילה בו האשמות חמורות כגון: הצגת מצג שווא, מרמה והונאה, זיוף מסמכים ותצהירי שקר, שאת כל אלה לכאורה עבר. עוד טוענת חברת מוניות שמשון כי הזוכה במכרז פעל באמצעים פסולים ובאמצעות עובד בהנהלת רכבת ישראל, לקבל מידע פנימי על הליכי המכרז.
גם שמה של חברת מוניות נוספת נקשר בעתירה ולגביה טוענת חברת מוניות שמשון כי השניים רקמו קנוניה מתוכננת היטב לזכיה במכרז.
העתירה מגוללת תמלול עשרות דקות שיחות טלפון שערך מדובב, ככל הנראה חוקר פרטי, עם הזוכה במכרז ובו לכאורה ראיות לטענותיה של מוניות שמשון. בתמליל ניתן להבחין בשמו של שר בממשלת ישראל ושמו של בכיר בחברת רכבת ישראל שלכאורה מעורבים בהטיית תוצאות המכרז.
העתירה תידון בימים הקרובים בבית המשפט כאמור ונראה כי הסאגה סביב הפעלת תחנת המוניות טרם הסתיימה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר