טופס תשלום הארנונה

סערת הארנונה לעיוורים: איתי סהר ואבי עייש תוקפים את גלאם

הפרסום הרתיח לא רק את קהילת העיוורים או הנכים בעיר אלא תושבים רבים וגם כאלה שמתכוונים להתמודד לראשות העירייה שפרסמו בפייסבוק קריאות נגד ראש העירייה בפועל

פורסם בתאריך: 8.2.18 14:22

     

הגלים שעוררה הסערה שנוצרה בסוף השבוע האחרון עם הפרסום על כך שהעירייה העלתה את גובה תשלום הארנונה לעיוורים לא שוככים.

התגובות המגנות את מדיניות ראש העיר בפועל, תומר גלאם נשמעו מכל עבר. בעשרות קבוצות ווצאפ עברה הידיעה כמו אש בשדה קוצים ומי שהגדילו לעשות הם אלו שכבר הכריזו על מועמדותם לראשות העיר שיתקיימו בעוד מספר חודשים.

"עיריית אשקלון מובילה מזה שנים מדיניות מקשה ודכאנית כלפי עסקים בעיר ובחוסר חזון וחוסר מנהיגות מובילה אותם לסגירתם. התוצאות העגומות נראות בכל פינה: מצוקת עבודה, כלכלה בלתי תקינה והיעדר יזמות פרטית הרתומה לטובת העיר. וגם, מה לעשות – אין מספיק הכנסות" כתב עו"ד איתי סהר ואף הזכיר את מי שלדידו החל בשיטה "לכך צריך להוסיף את 'שיטת שמעוני': שנתיים של הוצאות היסטריות, פופוליסטיות ומיותרות שכולן תעמולת בחירות אחת גדולה ושאותן כולנו משלמים עד היום, וזה מה שקיבלנו: אין כסף. כשאין כסף העירייה מעמיקה את דחיפת היד לכיסי התושבים: מחירי הצהרונים זינקו במאות אחוזים מראשית הקדנציה, נעשים ניסיונות מתמידים לגבות ארנונה בלתי מוצדקת מעסקים על ידי שינוי מדידות ודרישות רטרואקטיביות בשיטת מצליח וכעת הגענו למה שנראה כתחתית החבית: אוכלוסיית העיוורים. לאן עוד יש לרדת, לא ברור".

"אחרי שבוע ששמענו שיטות חישוב שונות וחדשות מחייבות את המשרדים בסכומי ארנונה גבוהים יותר" טען עו"ד אבי עייש בסרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו והוסיף "אני לא מצליח להבין. העירייה השתגעה? איפה המאבק המתבקש כדי לעשות הכל כדי להקל על חיובי הארנונה".

הפוסט של עייש זכה לעשרות שיתופים ולעשרות תגובות כועסות של תושבים.

גם היום עדיין שמעת ביקורת קשה ברחוב על המהלכים האחרונים של גלאם להכניס את היד לכיסם של התושבים ונראה כי ככל שמועד הבחירות לראשות העיר יתקרב יצטרך ראש העיר בפועל לשקול את מהלכיו נוכח הביקורת הקשה שתושמע כמעט על כל החלטה שתתקבל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר