עכשיו גם באזור התעשייה הצפוני

אחרי אפרידר ומגדל: החניה בתשלום מגיעה גם לאזור התעשייה הצפוני

העירייה כבר סימנה אבני שפה בשדרות התעשייה, תציב מדחנים ותחל לאכוף את חוק העזר העירוני. עובדים במקום: בעלי משרדים יעברו למקומות אחרים בעיר

פורסם בתאריך: 1.2.18 12:29

     

פעם אשקלון היתה יכולה להתהדר שבתחומה אין ולו מקום חניה אחד בתשלום. אלא שהמציאות הזו השתנתה בשנתיים האחרונות.

זה החל עוד בתקופתו של איתמר שמעוני כראש עיר בסימון והצבת מדחנים במרכז הנפתי סמוך לבניין העירייה. אז הסבירה העירייה כי הדבר יעודד תחלופה של רכבים שתאפשר לעוד אנשים לחנות במקום מסודר.

לפני מספר חודשים, כבר תקופתו של ממלא המקום תומר גלאם, הרחיבה העירייה את ההסדר גם לרחוב אלי כהן ושכונת מגדל וכעת מבשרים לנו בעלי עסקים באזור התעשייה הצפוני, העיקרי בעיר, כי גם שם החלה העירייה לסמן את אבני השפה בכחול לבן. הווי אומר בקרוב גם יוצבו במקום מדחנים שבאמצעותם ניתן לשלם עבור החניה.

הסימונים הראשונים הם ברחוב שד' התעשייה בחניית בית ד.ס.ו.ר מול כלא שקמה. מדובר בבניין שמאכלס בעיקר משרדים. "אני לא מבין מה הם מנסים למצוץ מהתושבים, מדובר באזור שבו ישנם רק משרדים ואין תחלופת רכבים. לא ברור למה עשו כחול לבן באזור הזה" אמר אחד העובדים באזור. "מה עוד שאין עוד חניה באזור בכלל. אין מקום אחר לפנות. אני מעריך שיש משרדים שיעזבו פה את האזור בגלל זה. אי אפשר לעבוד בצורה כזו".

האם ההסדר החדש הוכיח את עצמו במרכז הנפתי, ברחוב אלי כהן ובשכונת מגדל? את זה אתם תשפטו.

מעיריית אשקלון נמסר התגובה: "הבקשה להסדרת החנייה באזור התעשייה הצפוני הגיעה מבעלי העסקים במקום. לדבריהם, מקומות חנייה רבים נתפסים על ידי סוחרי מכוניות ולמשך שעות ארוכות, דבר שמונע מלקוחות להגיע לבתי העסק במקום ולמצוא חנייה זמינה. נוסיף כי גם שם, שעת התשלום הראשונה תהיה בחינם והחל מהשעה השנייה, התשלום יהיה 1.20 בלבד. פרויקט הסדרת החנייה נוחל הצלחה במקומות בו הוא מתקיים ותחלופת הרכבים גבוהה יותר, מה שתורם לעסקים במקום, ואין לנו ספק שהדבר יתרום גם לבעלי העסקים באזור התעשייה הצפוני".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר