מציבים לעצמנו סטנדרטים גבוהים: לובי הרלינגטון. צילום: יח"צ.

'הולידיי אין' אאוט – 'הרלינגטון' אין

המלון הכי אשקלוני נפרד מרשת קראון פלאזה ומקבל את שמה של החברה ההולנדית שניהלה אותו זה שנים רבות 'הרלינגטון'. זהו גם סופו מותג המלונאות 'הולידיין אין' בישראל

פורסם בתאריך: 7.6.17 08:41

     

בקיץ הקרוב, בשיא עונת הנופש זה קורה: המלון בעל המבנה הכדורי השוכן לחופה של אשקלון נפרד משמו המוכר 'הולידיי אין' ועובר לניהול עצמאי של חברת 'הרלינגטון' ההולנדית שמנהלת אותו מאז הקמתו ויקרא מעתה 'הרלינגטון'. המהלך מחסל למעשה את מותג המלונאות 'הולידיי אין' של רשת 'קראון פלאז'ה' בישראל שכן, המלון האשקלוני היה אחרון המלונות בישראל שעדיין נשא את שם הרשת.
בחברת הרלינגטון מתכוננים כבר זמן רב להקמת המותג החדש ומלבד הקמת אתר אינטרנט ועדכוני סוכני תיירות ואתרי תיירות בכל העולם מדובר גם במהלך יקר שמחייב החלפה מאסיבית של ציוד ואביזרים בכל מערכי המלון. צוות המלון הקיים ימשיך להוביל את המלון וינוהל ישירות על ידי החברה שהקימה ומחזיקה את הנכס לאורך השנים.
"אנו נרגשים מאוד מהמעבר לניהול העצמאי ואין לי ספק שעבור האורחים הדבר יהווה שדרוג משמעותי" מסר השבוע מנכ"ל המלון, אבי דדון "הצוות הקיים בניהולי ימשיך לתת שירות על פי אמות המידה המוכרים ולספק לאורחים חוויית נופש מהנה. המעבר לניהול עצמאי ופרטי הוא עניין בירוקרטי ואציין כי אנו מציבים לעצמנו סטנדרטים גבוהים יותר בכדי להבטיח שהאורחים יחושו בשינוי לטובה. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות במלון הרלינגטון אשקלון על הצוק ליד הים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר