מאשקלון ועד לכביש 4. כאן יעבור הכביש. אילוסטרציה: אלירם משה

גלאם וכחלון הבטיחו – אבל עדיין לא נבחר קבלן לסלילת כביש היציאה הצפוני

השניים הבטיחו שבמהלך החודש הבא יחלו העבודות. אלא שרק בסוף החודש צפוי להסתיים המכרז ועד שתחלנה העבודות זה בטח לא יקרה במהלך פברואר

פורסם בתאריך: 15.1.18 01:21

     

בעוד שבועיים יצפו תושבי אשקלון בכיליון עיניים להתחלת העבודות להקמת כביש היציאה הצפוני מאשקלון והקמת מחלף חדש סמוך לבאר גנים, כפי שהבטיחו לפני חודשיים ראש העירייה בפועל, תומר גלאם ושר האוצר משה כחלון.

אלו הנוסעים מאשקלון צפונה בכביש 4 יכלו כבר לפני חודש להבחין בעבודות המבוצעות בדיוק במקום שבו עתיד לקום המחלף החדש. אלא שבירור העלה כי לא מדובר בעבודות להקמת המחלף עצמו אלא בעבודות של חברת המים הלאומית 'מקורות' שנגזרות מעצם התכנון להקים במקום מחלף.

אמנם עבודות אבל עדיין לא הקמת מחלף. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בעירייה רואים בעבודות של 'מקורות' נקודת ציון משמעותית בקידום העבודות להקמת המחלף שנועד להקל על עומסי התנועה בעיר, במיוחד בשעות השיא, ובקרב תושבי השכונות הצפוניות.

טרקטור של מקורות, העתקת קווי מים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

אלא שהיום נודע כי אמנם גלאם וכחלון הבטיחו כי העבודות תחלנה במהלך החודש הבא, אך רק בשבוע שעבר פורסם מכרז לאיתור קבלן לביצוע הפרויקט ורק לקראת סוף החודש ככל הנראה ייבחר הקבלן הזוכה. ההערכה היא שגם אם יבחר זוכה בתוך שבועיים ייקח זמן רב עד שיחלו העבודות בשטח, שכן מדובר בפרויקט שההיערכות לביצועו, של כל חברה שתזכה לוקח בדרך כלל חודשים.

גלאם וכחלון. צילום: אחי בנאי

אלא שגלאם עדיין אופטימי. "אשקלון יכולה לציין היום ציון דרך חשוב בדרך להקלה משמעותית על עומסי התנועה בעיר" מסר היום גלאם "בעקבות לחץ שהפעלנו על משרדי הממשלה המעורבים בפרויקט, התקצרו משמעותית לוחות הזמנים להקמת המחלף. באחרונה פורסמו מכרזים לאיתור קבלן מבצע" אמר גלאם ואף הוסיף "אני מאמין שבתוך זמן קצר נוכל לראות התקדמות משמעותית בשטח. לא בדיבורים".

נמשיך לעקוב אחר העבודות ונדווח ברגע שהן תחלנה בשטח.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר