כמו באילת. מצנח ים

בקרוב: אטרקציות ימיות גם באשקלון

בננות, אופנועי ים, מצנחי ים ועוד אטרקציות ימיות יגיעו לאשקלון. 4.5 מיליון שקלים יושקעו בשיפוץ חופי הרחצה. הממונה על החופים, יוחאי יפרח: "נמשיך לנצל את המשאב היקר של אשקלון ולשפר את חוויית השהייה בחופי הים המקסימים שלנו"

פורסם בתאריך: 7.1.18 11:40

     

חופי הרחצה באשקלון לקראת שדרוג. ביום שני אושר במועצת העיר תקציב עיריית אשקלון לשנת 2018, אך אחת הבשורות הגדולות הגיעה דווקא מחוץ לאותה ישיבה: סכום כסף נכבד שגויס מחוץ לתקציב העירוני – זאת באמצעות קשריו של ראש העירייה בפועל תומר גלאם עם שר האוצר משה כחלון.

מדובר ב 4.5 מיליוני שקלים שיופנו לטובת השקעה בחופים ברחבי העיר, זאת מלבד תקציב החופים שמופיע בספר התקציב לשנת 2018, שבו ניכרת השקעה במאמצי שמירה על בטיחות המתרחצים ופיתוח רצועת החוף. הכסף שגויס יוקצה על פי התכנון לטובת הצללות חדשות, מתקני ספורט חדשים כגון רשתות כדורעף חופים, שערים למשחק כדורגל חופים ועוד.

בנוסף מתכווננים באגף החופים להכשיר מזח שיסייע להוריד כלי שייט ימיים כגון אופנועי ים. כמו כן על פי התכנון צפוי לקום 'חוף אקסטרים', שבו בדומה למתרחש באילת, תתבצע פעילות של אטרקציות ימיות כגון מצנחי ים, סירות בננה ועוד.

בנוסף ישמש הכסף גם לבטיחות כאשר יירכשו באמצעותו כלי הצלה נוספים לחופים השונים בעיר. במהלך חודשי האביב והקיץ, מתוכננים מספר אירועים בשיתוף על אגף החופים ואגף האירועים בראשותו של חבר המועצה משה אטיאס.

"אני שמח מאוד על התקציב הנוסף ומברך את ראש העירייה תומר גלאם על ההישג לטובת תושבי העיר" התייחס השבוע לנושא חבר המועצה הממונה על החופים, יוחאי יפרח. "כמו שהבטחנו וקיימו חוף גולשים, כך נמשיך לנצל את המשאב היקר של אשקלון ולשפר את חוויית השהייה בחופי הים המקסימים שלנו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר