תקפיד חדש. מנהל מרכז הצעירים. ניסים בן דוד. צילום: דוברות עיריית אשקלון

נבחר מנהל למרכז הצעירים: ניסים בן דוד

מרכז הצעירים שידאג לצרכיהם של צעירים בני 18-35 תושבי העיר טרם הוקם, אבל מנהל כבר יש. התפקיד החדש כולל, בין היתר, הובלת תהליכים אסטרטגיים לקידום תחום הצעירים בעיר והצבת נושא הצעירים על סדר היום העירוני

פורסם בתאריך: 2.1.18 13:43

     

ניסים בן דוד, תושב אשקלון, ומי שמשמש כיום כמנהל היוזמה לקידום מוביליות חברתית בקרן רש"י, הוא המנהל הנבחר של מרכז הצעירים העירוני שעשוי לקום בקרוב בשכונת ברנע. בן דוד נבחר ברוב קולות בתום מכרז פנימי שהיה לתפקיד ובכך גבר על תשעה מתמודדים נוספים. בעברו שימש בן דוד כמנהל יחידת הצעירים בחברה העירונית.

התפקיד החדש כולל הובלת תהליכים אסטרטגיים לקידום תחום הצעירים בעיר, הצבת נושא הצעירים על סדר היום העירוני, ניהול של מרכז הצעירים לרבות גיוס, הנחייה והובלת צוות העובדים וניהול קשר שוטף עם השותפים למיזם.

עד לבניית מרכז הצעירים המתוכנן בשכונת 'ברנע', שירותי ההכוונה לצעירים וכן סיוע ברכישת מקצוע יפעלו מבית המתנדב. בהמשך, יפותח משמעותית תחום המעורבות החברתית בקרב צעירים, במסגרת קול קורא של המשרד לשוויון חברתי, ותחומים נוספים הרלוונטיים לצעירים, החל מבניית קריירה וכלה בקידום ועידוד סטארט-אפ.

"אתמול היה יום בשורה עבור צעירי העיר ועבורי. אמש נבחר מנהל למרכז הצעירים שאנחנו מקימים בעיר. מדובר בצעד משמעותי במיוחד שיעניק לצעירי העיר מכלול של שירותים מגיל 18 ועד 35. אחת המטרות ששמתי לעצמי לקדנציה זו, היא פתיחת מרכז צעירים בעיר ובקרוב נשיג אותה ונכריז על הפתיחה של המקום" כתב המשנה לראש העיר, משה אטיאס בעמוד הפייסבוק שלו והוסיף "בהזדמנות זו, אני רוצה לאחל המון הצלחה לניסים בן דוד, המנהל הנבחר. ניסים מגיע לתפקיד עם השכלה אקדמית רחבה וניסיון רב שנים בתחום הצעירים כאשר בשנה האחרונה קיים מהלך מחקרי רחב היקף שכלל מאות מצעירי העיר לצורך מיפוי ובחינת צרכיהם. אני סמוך ובטוח שהניסיון שמביא איתו ניסים לתפקיד יסייע לנו להקים כאן מרכז צעירים מהטובים והמובילים בארץ".

אטיאס ובן דוד

ראש העיר בפועל, תומר גלאם חתם השבוע על המינוי החשוב.  "תחום הצעירים הוא אחד הנושאים הקרובים ללבי" מסר גלאם היום "השאיפה שלנו היא ליצור רצף של מענה חברתי, קהילתי ותרבותי החל מגיל הבגרות, באמצעות המרכזים הקהילתיים ועד לגילאים המאוחרים יותר, לאחר השירות הצבאי ולספק לאוכלוסיית הצעירים את כל המידע והשירותים הדרושים להם. יש לפנינו הרבה עבודה בתחום ואני מאחל לניסים בהצלחה רבה בתפקידו החדש".

הזוכה המאושר, ניסים בן דוד גם התייחס לבחירתו שלו. "בשנים האחרונים קיימת בעולם התעניינות גוברת באוכלוסיית הצעירים בתקופת המעבר שלהם לחיים הבוגרים, בישראל זה מקבל משנה תוקף בשל השירות הצבאי והמעבר לאזרחות. לכל צעיר וצעירה שאיפות וצרכים שיש לתת להם מענה אשר קשורים ליכולתם לבנות את עתידם קדימה" מסר בן דוד "לאחר שנים של עשייה מרובה בתחום הצעירים ולאחר מהלך מחקרי בדבר צרכי הצעירים בעיר ניתנה לי הזכות להוביל את מרכז הצעירים ולאפשר שירות ראוי לצעירי העיר ועל כך אני מודה להנהלת העירייה על הבחירה והאמון שניתן בי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר