האקדמיה העירונית, בהדרכת המאמנת הראשית אירנה וולקוב, רשמה הישגים מרשימים בשתי תחרויות ארציות שנערכו בשבועות האחרונים. באולימפיאדת הילדים באילת השתתפו 48 מתעמלות מאשקלון, שהתחרו במקצים אישיים וקבוצתיים וזכו בעשרות מדליות. 14 מתעמלות וקבוצה אחת סיימו במקום הראשון, לצד זכיות נוספות במדליות כסף וארד.

נבחרת התעמלות אמנותית
גם באליפות גדרה הפתוחה רשמה הנבחרת הצלחה גדולה. 29 מתעמלות השתתפו בתחרות, ובסיומה זכו 13 מתעמלות ושתי קבוצות במדליות זהב, כסף וארד.
הזכיות הושגו במגוון תרגילים, בהם סרט, כדור, חישוק ותרגיל חופשי, ומצטרפות לרשימת ההישגים של האקדמיה העירונית, שממשיכה להצמיח מתעמלות מצטיינות ולייצג את אשקלון בתחרויות ברחבי הארץ.
מהעירייה נמסר: "עיריית אשקלון גאה במתעמלות על ההישגים המרשימים, הנחישות, ההתמדה והמחויבות למצוינות, ומאחלת להן המשך הצלחות רבות, הגשמת יעדים חדשים והמשך ייצוג מכובד של העיר אשקלון בזירה הארצית והבינלאומית".
רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו:
⇔
⇔
⇔ ![]()


