אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE
אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

אשקלון: סטודנטים יגיעו לבתי קשישים ונכים וינגישו אותם למחלקות העירייה

שירות חדש שיזם אגף השירות בעיריית אשקלון יסייע לאזרחים ותיקים לכבדי שמיעה ולאנשים עם צרכים מיוחדים לתקשר באופן דיגיטלי עם מחלקות העירייה השונות

פורסם בתאריך: 25.11.20 13:39

     

מאז פרצה מגיפת הקורונה והגיעה לישראל נמנעים קשישים ואזרחים ותיקים בכל רחבי הארץ מלצאת מביתם בשל החשש להידבק בנגיף הקטלני. לנוחות הציבור מאפשרות הרשויות המקומיות ומשרדי הממשלה הגשת בקשות וקבלת מידע באמצעות האינטרנט, דבר שחוסך מרבים לצאת מהבית ולהמתין בתור.

אבל מי שלא מתחברים, תרתי משמע, לפתרון הזה הם האוכלוסיות המבוגרות והנכים שנותרו בחודשים האחרונים ללא יכולת לתקשר עם העירייה אלא רק בצורה טלפונית שהיא גם היא לא תמיד זמינה ומוגבלת לקבלת ומסירת מידע.

באגף השירות של עיריית אשקלון הגו פתרון יצירתי בשיתוף פעולה עם מרכז הצעירים באשקלון ובמסגרתו סטודנטים יגיעו עד לתושבים הזקוקים להדרכה דיגיטלית ויסייעו להם למלא אחר הפעולות השונות, כמו: מילוי טפסים אינטראקטיביים באתר העירייה או באפליקציה העירונית, פנייה למוקד העירוני דרך הוואטסאפ או האפליקציה העירונית ואף הדרכה כיצד להזמין הביתה מצרכים באמצעות האינטרנט.

אושרה צרויה ימין. צילום: אורי קריספין

מנהלת אגף דוברות ושירות, אושרה צרויה ימין. צילום: אורי קריספין

מלבד ערכי הערבות ההדדית שעולים מהפרויקט, הוא טומן בחובו ערך נוסף על ידי הענקת מלגה מטעם העירייה לסטודנטים שמשתתפים בו.

"מהפכת השירות נמשכת, והפעם אנחנו מגיעים עד לתושבים, אזרחים ותיקים או עם צרכים מיוחדים, ומסייעים בידם לשמור איתנו על קשר ולבצע מגוון של פעולות חיוניות עבורם" מסר היום ראש העירייה, תומר גלאם והוסיף: "במיזם זה אנחנו תורמים לחיזוק הערבות ההדדית והסולידריות הקהילתית בינינו וגם מסייעים לסטודנטים בתקופה זו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מכירים תושבים שאין מי שיסייע להם לבצע את הפעולות האלה בקלות? מסרו לו שיפנה למוקד 106 וסטודנט/ית יתאמו הגעה לביתו (ניתן גם שירות בשפה הרוסית) תוך הקפדה על הנחיות התקופה – עטיית מסכה, מדידת חום בטרם ההגעה ושמירה על מרחק והיגיינה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר