עידו לבנה. מנהל האגף לתכנון אסטרטגי וחדשות בעירייה. צילום: דוברות העירייה
עידו לבנה. מנהל האגף לתכנון אסטרטגי וחדשות בעירייה. צילום: דוברות העירייה

עיכוב במינויו של מנהל האגף לתכנון אסטרטגי בעיריית אשקלון

כניסתו של עידו לבנה לתפקיד מתעכבת בינתיים, זאת לאחר שהוא נדרש לצינון במעבר בין תפקידו במשרד הפנים לתפקידו בעיריית אשקלון

פורסם בתאריך: 14.8.20 11:46

     

לפני כחודשיים וחצי הודיעה עיריית אשקלון כי נבחר מנהל לאגף לתכנון אסטרטגי וחדשנות. מדובר באגף שהיה מיותם מזה כחמש שנים מאז פרישתו של ד”ר אלן מרכוס.

בעקבות מכרז שפורסם לתפקיד הזה, בחרה ועדת המכרזים של העירייה בעידו לבנה.

האגף לתכנון אסטרטגי מקבל היום תוספת חדשה תרתי משמע ומעתה ייקרא “האגף לתכנון אסטרטגי וחדשנות” לתפקיד מנהל האגף גם נבחר מועמד שניגש למכרז ונבחר בו על ידי ועדת המכרזים של העירייה.

לבנה, תושב קיבוץ רוחמה יהיה אחראי על “תכנון אסטרטגי רב תחומי של העיר”, כך על פי הודעת העירייה. הוא עומד בקריטריונים הנדרשים לתפקיד מנהל אגף ואף למעלה מזה, כמו תואר שני וניסיון בניהול עובדים.

אלא שחלק גדול מהרזומה שלו הוא תפקידיו במשרד הפנים: משנת 2017 ועד כה שימש כסגן ממונה מחוז דרום במשרד הפנים ובשנים שקדמו לכך שימש, בין היתר, כסגן ממונה מחוז ירושלים וממונה רשויות במשרד.

מאחר וכעת הוא נבחר לתפקיד בגוף שהוא בעצם היה ממונה עליו, במסגרת תפקידו, קובע חוק שירות הציבור (הגבלות לאחר פרישה) כי נדרש צינון ולכן הוא לא נכנס לתפקידו עד כה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בעקבות הבחירה בו, הועבר הנושא לבחינה של ועדת ההיתרים שתבדוק ותדון אם ניתן לאפשר לו לקצר את תקפות הצינון או אפילו לאפשר לו להיכנס מידית לתפקיד.

ממשרד הפנים נמסר בתגובה: “משרד הפנים אינו מעורב במכרזים בעיריות בכלל, ובעיריות איתנות בפרט וההחלטה לבחור במר לבנה לתפקיד בעירייה התבססה כולה על כישוריו ויכולותיו. יחד עם זאת, ובשים לב להוראות חוק שירות הציבור (הגבלות לאחר פרישה), התשכ”ט-1969 הנושא מועבר לבחינת ועדת ההיתרים, ומר לבנה יפעל כמובן בהתאם להנחיותיה”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר