סקובר. צילום: עופר וקנין
סקובר. צילום: עופר וקנין

אשקלון: בעלי המסעדות יוכלו לפרוס שולחנות בחוץ ללא תוספת תשלום

אין ספק שענף המסעדות הוא אחד הענפים שניזוק במיוחד בתקופת משבר הקורונה. בעיריית אשקלון החליטו לבוא לקראתם

פורסם בתאריך: 21.7.20 12:00

     

ועדת הקורונה ביטלה את צו הסגירה למסעדות ואפשרה להם לפתוח את המסעדות כאשר הותר להן לארח בתוך המסעדה עד 20 סועדים ועד 30 בחוץ.

כעת, לאור המשבר שנגרם לענף המסעדות כולו, הודיעה עיריית אשקלון, לפני זמן קצר כי בעלי המסעדות בתחומה יוכלו לפרוס שולחנות ללא הגבלה גם מסעדות שבמצב רגיל עובדיהן אינם פורסים שולחנות בחוץ כלל וזאת ללא תשלום לעירייה כלל.

מרינה אשקלון. צילום: סיון מטודי

מסעדות במרינה אשקלון. צילום: סיון מטודי

"כבר בחודש מאי האחרון הודענו לבעלי המסעדות בעיר שאתיר את הרחבת הפעילות שלהן במרחב הציבורי ללא תשלום נוסף, גם מעבר לשטחים הקיימים המותרים להם. כך הם יוכלו להמשיך ולפעול על פי ההנחיות החדשות של משרד הבריאות ולשמור על שלום ובריאות הסועדים", מסר הבוקר ראש העיר, תומר גלאם והוסיף: "אני מודע היטב למצב הקשה אליו נקלע הענף בעקבות משבר הקורונה ואם יש בידינו אפשרות להקל עליהם, ולו במעט את התקופה הקשה הזו, חובה עלינו לפעול בכל דרך אפשרית כדי להציל פרנסה של מאות משפחות".

בעירייה אומרים כי מהלך זה מצטרף לשורה של צעדים שהיא נקטה כדי לסייע לבעלי העסקים בעיר, בהם פטור מארנונה לשלושה חודשים באופן אוטומטי לעסקים הזכאים לכך; הקמת קרן מטעם העירייה על סך 2 מיליון שקלים לקידום בעלי עסקים; חלוקת שילוט עם הנחיות משרד הבריאות כחלק מעמידה בתנאי התו הסגול בקרב עסקים; פרסום עסקים המבצעים משלוחים בשלטי חוצות ללא תשלום; שרשור עסקים המבצעים משלוחים בפייסבוק העירוני; הקמת אתר ייעודי לעסקים – מידע, הדרכה, פרסום ועוד (בבנייה); הקמת קהילת העסקים של אשקלון למתן הטבות והקלות בשיתוף מעו"ף; יצירת מפת העסקים של אשקלון באתר העירייה; עם פרוץ המשבר – דחיית תשלום הארנונה; הנגשת 'התו הסגול' לעסקים באתר העירייה כולל טופס הצהרה מקוון ועוד.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר