אייל אביטל
אייל אביטל

היה צפוי? חבר המועצה אייל אביטל הגיש את התפטרותו ממועצת העיר

הגיש את מכתב התפטרותו לראש העירייה. את אביטל תחליף מספר 4 ברשימתו של שמעוני, פאני לוי

פורסם בתאריך: 29.6.20 20:24

     

כמעט שנתיים לאחר שהעביר את כתובת מגוריו לאשקלון והתברג כמי שעשוי להיות ממלא מקומו של איתמר שמעוני אם ייבחר לראשות העיר וייאלץ להשעות את עצמו – חבר המועצה, עו"ד אייל אביטל הודיע לפני זמן קצר לראש העירייה, תומר גלאם, על עזיבתו את חברותו במועצה והגיש לו מכתב התפטרות בנדון.

ראש העיר קיבל את התפטרותו של אביטל והודה לו על כהונתו כחבר מועצה וכיו"ר ועדת הביקורת. "בדרכו, גם מספסלי האופוזיציה, אייל אביטל תרם למערכת העירונית ותמיד פעל בצורה הוגנת ועניינית".

אביטל הודה לראש העיר והוסיף כי במועצת העיר הבאה הוא ימסור דברי סיכום בפני כל חברי המועצה. את אביטל תחליף מספר 4 ברשימה, פאני לוי.

הרשימה העדכנית: אפי מור, איתמר שמעוני ופאני לוי

בישיבות המועצה האחרונות היה לאביטל עימותים לא מעטים גם עם חבר הרשימה שלו, אפי מור. אביטל אמר לא פעם כי הוא נוהג לומר ביקורת רק כאשר היא אמיתית.

מור מנגד נהג להטיח בו האשמות כאילו הוא משרת את הקואליציה של גלאם. גם בישיבת המועצה היום אמר מור כי אביטל הוא הסנגור של הקואליציה.

אפי מור ואייל אביטל במהלך העימות אפי מור ואייל אביטל במהלך אחד העימותים
היה זה עניין של זמן עד שאביטל היה נפרד מחבריו לרשימה, איתמר שמעוני ואפי מור. אך הוא החליט דווקא לקום ולפרוש בכלל ממועצת העיר.

אביטל הוא עו"ד פלילי מאוד ותיק ומצליח באזור הנגב. והוא עבר להתגורר באשקלון לפני הבחירות כמספר 2 ברשימתו של איתמר שמעוני. ביקורת נשמעה על כך שאביטל שהיה סנגורו של שמעוני במספר דיונים בהארכת מעצר הפך לחבר ברשימה שלו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר