ראש העיר תומר גלאם מדליק נרות חנוכה בבית קשישים. צילום: פוטו יוסי את עוזי

גם בחנוכה הקשישים באשקלון לא נשארים לבד

250 מתנדבים הדליקו נרות חנוכה בבתים של כ-100 קשישים וניצולי שואה; אחד הקשישים: "סוף סוף הרגשתי אור אמיתי בבית, זה היה מרגש ומשמח"

פורסם בתאריך: 25.12.19 11:17

     

כמיטב המסורת, ביום שני, נר שני של חנוכה, כ- 100 בתים של קשישים וניצולי שואה הוארו באור הנרות של חנוכה שהדליקו כ-250 מתנדבים רבים ברחבי העיר.

קודם לכן התכנסו המתנדבים ובני משפחותיהם להדלקת נר שני של חנוכה בבית 'יד לבנים' ולאחר ההדלקה חולקו לצוותים שנסעו לבתיהם של ניצולי שואה וקשישים בודדים ברחבי העיר לציון החג להדלקת נרות ושירי חנוכה.

תדריך למתנדבים לפי היציאה לבתי הקשישים. צילום: פוטו יוסי את עוזי

המתנדבים קיבלו ערכה שכללה חנוכייה ונרות, כך שלכל קשיש תהיה את האפשרות לקיים את מצוות הדלקת הנרות, כרבולית לחורף וספל לתה עם עוגה בריאה. "סוף סוף הרגשתי אור אמיתי בבית, זה היה מרגש ומשמח", אמר אחד הקשישים.

גם ראש העיר, תומר גלאם, הדליק את נרות החנוכייה באחד הבתים, ביחד עם מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים מזל לוי ומנהלת בית המתנדב חגית קוטרו.

המתנדבים באחד מבתי הקשישים. מדליקים נרות ומשמחים אותם. צילום: פוטו יוסי את עוזי

המתנדבים באחד מבתי הקשישים. מדליקים נרות ומשמחים אותם. צילום: פוטו יוסי את עוזי

"זוהי זכות גדולה עבורי לחגוג אתכם את חג החנוכה, וזכות גדולה אף יותר היא של עשרות המתנדבים שיגיעו לבתיהם של הקשישים, ינעימו את זמנם ויפיגו במעט את בדידותם. בכך נמדדת החברה שלנו ואני גאה בכל אחת ואחד מכם. יישר כח", אמר גלאם.

מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים, מזל לוי , אף היא לא הסתירה את התרגשותה מהמעמד: "זכות גדולה נפלה בחלקינו להאיר ולשמח ולו ליום אחד את ליבכם ולהעניק לכם חוויה אמתית של חג".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




חגית קוטרו, מנהלת בית המתנדב, הודתה למתנדבים הרבים שהגיעו לשמח את הקשישים ואמרה: "במעשה זה אתם מצליחים להאיר ולתת תקווה גדולה לקשישי העיר אשקלון ולו לרגע להפחית את בדידותם". חגית הזמינה את המתנדבים להמשיך להתנדב אצל הקשישים בשגרה וגם בחגים שיבואו עלינו לטובה.

הובלת המיזם זה התאפשר באמצעות: בית המתנדב, המחלקות לאזרחים וותיקים ועובדי אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעירית אשקלון. שותפים למיזם: חב"ד, לאורו נלך, כפר הסטודנטיות ש"י, קרלסברג, שותפות אשקלון בולטימור, הקרן לרווחת ניצולי השואה, הקרן לידידות, שפיר אחזקת מבנים, מאמאנט, מעגל נשים ומתנדבים נוספים מכל רחבי העיר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר