רמי שחרי עם הגינון המוזנח ליד ביתו. צילום: אלירם משה

ברנע: "אם העירייה מזניחה את הצמחייה שתעשה במקומה מדרכה"

תושב השכונה הצפונית טוען כי העירייה מזניחה את הגינון סמוך לביתו. הוא כבר הודיע שלא ימשיך לשלם 1400 שקלים ארנונה בחודשיים ואף טען כי ראש העירייה בטרם נבחר הבטיח שבתקופתו הכל יסתדר. "עם קבלת הפניה, בוצע טיפול וגינון בערוגות המדוברות", נמסר מהעירייה

פורסם בתאריך: 19.8.19 15:51

     

רמי שחרי, תושב העיר המתגורר בווילה בשכונת נאות ברנע טוען להזנחה מכוונת של הגינון סמוך לביתם מצד העירייה. שחרי מספר כי כבר למעלה משנה שקבלן הגינון האחראי על הגינון בסמיכות לביתו ברחוב הר חצור מתרשל בעבודתו ומזניח את הצמחייה, דבר שגורם לכיעור הסביבתי ואף להורדת ערך הדירות בשכונה.

שחרי הפנה אותנו השבוע למקומות בהם הפסיקה העירייה באופן יזום לטענתו את ההשקיה, עצי דקל אחרים נכרתו בתואנה שהם חולים ובמקומם נותרה הזנחה. מקומות בהם ישנה צמחייה חלקית או שחלקה יבש וקמל.

שרידי עץ דקל שלדברי שחרי נכרת ללא צורך. צילום: אלירם משה

"העצים האלה, הם גזמו אותם" מצביע שחרי על שרידי עצי דקל ומוסיף "לא גזמו אלא כרתו אותם. הם רצו לכרות עוד, אמרתי לעובד אתה לא נוגע בהם".

שחרי מסתובב במסגרת עבודתו בכל שכונות העיר ורואה לאורך כל השנה כיצד משקיעה העירייה בגינון ובמדרכות בשכונות רבות ותוהה כיצד דווקא בקרבת ביתו לא מבוצעת עבודה מושכלת בתחום.

הגינון המוזנח בברנע. צילום: אלירם משה

"אם ברמת אשכול השקיעו ים של כסף, פה זה מדובר בפחות" אומר שחרי ומבקש גם להשוות בין הארנונה שמשלמים תושבים בשכונות אחרות לבין הארנונה הנגבית בשכונה הצפונית. "אנחנו משלמים המון כסף. אני משלם 1,400 שקלים כל חודשיים. על מה? אני הודעתי לעירייה שאני מפסיק לשלם את הסכומים המגוחכים האלה".

"ראש העיר הגיע אלינו לבית הכנסת לפני הבחירות, הוא חיבק אותי ואמר לי רמי מה הבעיה, אם אני נבחר תוך חודש הכל מסודר והנה עובדה. אמרתי לו 'אני לא מאמין לך שאתה תעשה', אמר לי, 'רמי, אני אומר לך הנה הטלפון שלי תהיה איתי בקשר'".

שחרי פנה אליו וזה שלח את עוזרו לבקר במקום, אך דבר לא השתנה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




שחרי התלונן פעם אחר פעם במוקד העירוני וכל פעם נאמר לו שהגינון בשכונתו מטופל בצורה טובה. אבל שחרי מתעקש שהעבודה בשטח מרושלת. "הם הורידו פה עצים כדי שתהיה להם פחות עבודה" הוא מסביר.

אז מה צריך לעשות לדעתך?
"אם כבר הורידו ואם לא רוצים להשקות, אז יורידו את הכל ויהפכו את כל האזור הזה למדרכה מאבנים משתלבות כמו שעשו בשכונות אחרות. אנחנו לא צריכים את הכיעור הזה כאן".

ביקשנו את תגובת העירייה לתלונות והם מסרו בתגובה: "עם קבלת הפנייה יצא למקום גורם מקצועי מטעם מחלקת הגינון בעירייה וביצע טיפול וגינון בערוגות המדוברות. כמו כן, ההשקיה פועלת במרבית הערוגות ובאלו שלא, הדבר יטופל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר