ראש העיר תומר גלאם עם בעלי צרכים מיוחדים בטקס. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מרכז יום תמר עבר למתנ"ס וולדנברג

מרכז יום תמר לבעלי צרכים מיוחדים ברחוב הטייסים לא היה נגיש ברובו. המעבר לוולדנברג הוא זמני עד שתסתיים בנייתו של מרכז יום גדול שיאכלס את כל בעלי הצרכים המיוחדים הבוגרים באשקלון

פורסם בתאריך: 26.6.19 19:12

     

בעלי צרכים מיוחדים שנאלצו להתאכלס בווילה לא מונגשת ברחוב הטייסים שמחו לקבל השבוע את הבשורה כי נמצא להם מקום ראוי ונגיש יותר.

מרכז יום תמר הינו מרכז יום טיפולי-סיעודי לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. בשנים האחרונות המרכז שהה במבנה שאינו מותאם לצרכי מקבלי השירות, לאחר שהנושא הובא לפתחו של ראש העיר תומר גלאם, הנחה ראש העיר למצוא לאלתר מקום מתאים לאותם אנשים.

צוות בכירי העירייה עם ראש העיר בטקס חנוכת מרכז תמר במתנס וולדנברג. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בהתערבות ראש העיר ובהנחייתו נחנך בתחילת השבוע המתחם הזמני במתנ"ס 'וולדנברג', בו בוצעו כל ההתאמות והנגישות הנחוצות. בעבר שימש המקום כבית ספר זמני לבית ספר 'מעין שרה' שגם הוא מוסד לילדים עם צרכים מיוחדים. למציאת המבנה החדש היה שותף גם חבר המועצה ויו"ר עמותת המש"ב, יורם גניש, שהתריע לא אחת על מצבו של המבנה הישן.

"נגישות לבעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות זה נושא מאוד קרוב לליבי" אמר ראש העיר, תומר גלאם בטקס והוסיף "לא יתכן שאנשים עם צרכים מיוחדים יצטרכו לסבול יותר במקום שאינו נגיש ולא מותאם לצרכיהם, לכן הוריתי מיד למצוא מקום חליפי. במקביל, אנו בונים מרכז חדש ברמה גבוהה מאוד לאנשים אלו ובע"ה בקרוב הם יוכלו לעבור למקום הקבוע והמתאים ביותר להם".

כאמור המבנה המותאם נמצא במתנ"ס 'וולדנברג' והוא הותאם ונגיש לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות. המרכז מכיל מקום ופעילות ל-26 חניכים והוא יפעל כל יום מהשעה 07:30 עד לשעה 16:00. מקבלי השירות ייהנו משירות פרא רפואיים כמו: קלינאיות תקשורת, פיזיותרפיה, ריפוי ועיסוק , חוגי העשרה במוסיקה, ניגון ותיאטרון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




המקום נחנך במעמד ראש העיר, תומר גלאם, סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, מנכ"ל עמותת צ'יימס, ג'ורג' צימרמן, מנהל המסגרות בעמותת צ'יימס, דוד שבלב, מנהלת אגף הרווחה , מזל לוי, סגן מנהלת אגף הרווחה, דיוויד וולפסון, מנהלת המחלקה לאנשים עם מוגבלויות, גלית סקג'ו, מנהלת יחידה מש"ה, אנדריאה סרדם, מנהל בית ספר ארלוזורוב, אריאל סעדון וכמובן נציגי ועד ההורים של מרכז 'תמר'.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר