תומר גלאם עם העובדים המאושרים. צילום: דוברות עיריית אשקלון
תומר גלאם עם העובדים המאושרים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

עבדים היינו? 95 עובדי עירייה קיבלו קביעות

פורסם בתאריך: 17.4.19 13:06

     

בעוד יומיים יחגגו בקהילות ישראל את היציאה מעבדות לחירות אבל בעיריית אשקלון החליטו להראות כי גם עובדים קבועים יכולים להרגיש בני חורין כשהם מבוטחים מבחינה תעסוקתית. בעירייה החליטו להעניק ל-95 עובדים 'קביעות', מה שיזכה אותם לביטחון תעסוקתי רחב יותר.

על פי הנהלים לאחר שנתיים בתפקיד מקבלים העובדים קביעות. מה שמבטיח להם כי גם אם יהיו מיותרים או לא נחוצים בתפקיד שהם מבצעים, העירייה לא תוכל לפטרם כלאחר יד אלא תצטרך למצוא להם תפקיד אחר בתחום אחר.

"חשוב להעניק לעובדים תנאים ראויים, הוכחתם שאתם עובדים מצוינים וקביעות זו ניתנה לכם בזכות. אני מאחל לכם שתשכילו לשרת את תושבי העיר כפי שעשיתם עד כה, זהו יום מרגש עבורכם ופריצת דרך לעתידכם. חג שמח ובהצלחה", אמר ראש העיר בטקס החגיגי שהתקיים היום ואליו הגיעו העובדים המרוצים.

 

יושב ראש ועד העובדים, ארמו וקנין שהשתתף בטקס הוסיף שראה חשיבות בכך שזו תהיה מתנה לחג לעובדים המצטיינים, שהוכיחו כי הקביעות מגיעה להם ואכן בשיתוף ראש העיר, כאמור, הדבר התאפשר היום.

אחד מהעובדים שקיבלו הבוקר את הקביעות הוא יאיר מרכוס העובד מזה כשנתיים במוקד העירוני. "זכיתי לעבוד בארגון מקצועי, ארגון שנותן גיבוי לעובדיו והכי חשוב שאני מגיע כל יום עם חיוך לעבודה" מסר מרכוס הנרגש.

בטקס השתתפו גם מנכלי"ת העירייה, אירית נתן ומנהלת אגף משאבי אנוש, מלכה גרשון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר