הסככות החודשות בחופי אשקלון. צילום: דוברות העירייה
הסככות החודשות בחופי אשקלון. צילום: דוברות העירייה

הקיץ בפתח: בעוד חודש תפתח עונת הרחצה

מה חדש בחופי אשקלון? לא הרבה. המקלחונים חודשו והסככות וסוכות ההצלה נצבעו בתכלת. ומה עם ההנגשה שאיננה? ראש העיר ביקש לצוותי העירייה להאיץ את הטיפול בנושא

פורסם בתאריך: 13.3.19 17:13

     

שדרוג החופים בעיצומו, במסגרתו נצבעו סככות המציל והצללה והותקן מתחם בטון לשטיפת הגוף והרגליים שיאפשר יציאה נקייה מהחוף ללא חול.

בחוץ כבר מרגישים סימנים של אביב ועליית הטמפרטורות כבר מבשרות את בואה של עונת הרחצה בחופים.  בעירייה אשקלון מתכוננים כבר לפתיחת העונה ולשובם של המצילים לסככות ההצלה. זה יקרה בעוד חודש ימים ב 12/4, שבוע בדיוק לפני ערב חג הפסח.

מקלחות החוף החדשות בחופי אשקלון. צילום: דוברות העירייה

ראש העיר, תומר גלאם, הגיע יחד עם בכירי העירייה לסיור בחופי הרחצה, בר כוכבא ודלילה, כדי לראות בעיניו את מה שכבר נעשה לקראת פתיחת העונה.

בסיור נכחו מ"מ ראש העיר, סופה ביילין, חבר המועצה הממונה על החופים, יוחאי יפרח, המשנה לראש העיר, איתי סהר, ראש מינהל תפעול, מישל ברק, מנהל מחלקת חופים, אריה לוי וגורמי מקצוע נוספים מהעירייה ומהחברה הכלכלית.

ראש העיר ובכירי העירייה מסיירים בחופים. צילום: דוברות העירייה

ראש העיר ובכירי העירייה מסיירים בחופים. צילום: דוברות העירייה

בחודשים האחרונים בוצעה עבודה בחופים והם עברו שדרוג חזותי: הסככות וסוכות המציל נצבעו בגווני תכלת, הותקן מתחם חדש וייעודי למקלחות חוף על משטח בטון ובו מקלחונים לגוף וברזים לשטיפת רגליים בשטח שאינו חולי, המאפשרים יציאה נקייה מהחוף ללא חול.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ראש העיר וצוותו בחוף האשקלוני. צילום: דוברות העירייה

ראש העיר וצוותו בחוף האשקלוני. צילום: דוברות העירייה

מהעירייה נמסר כי בהמשך יותקנו במרכזי הסככות עשרות עצי דקל גבוהים שיוסיפו צבע ונופך טבעי לחופים וישמשו הגנה נוספת מפני השמש.

ומה עם חופים מונגשים בעידן בו כמעט הכל כבר הופך למונגש על פי הוראות החוק? ראש העיר הנחה את הגורמים המקצועיים להשלים באופן מיידי את הנגישות לחופים על מנת לאפשר לתושבים עם צרכים מיוחדים להגיע בבטחה ובקלות לחופי הרחצה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר