תומר גלאם ואירית נתן. צילום: דוברות העירייה
תומר גלאם ואירית נתן. צילום: דוברות העירייה

בת 68 ועם ניסיון רב: מנכ"לית חדשה לעיריית אשקלון

אירית נתן שניהלה מספר רשויות מקומיות, נבחרה פה אחד על ידי הוועדה למינוי עובדים בכירים ותחל את תפקידה בתחילת חודש פברואר; "זה לא הגיל להתחיל תפקיד כל כך משמעותי", הגיב יושב ראש האופוזיציה, איתמר שמעוני

פורסם בתאריך: 15.1.19 20:32

     

כפי שפורסם ב"כאן דרום", היום בחרה הוועדה למינוי עובדים בכירים באירית נתן לתפקיד מנכ"לית עיריית אשקלון. נתן, האישה הראשונה בתפקיד זה, תחל את תפקידה בתחילת חודש פברואר הקרוב.

נתן, בת 68, סא"ל במיל' מתגוררת בראש העין, שימשה בתפקידיה האחרונים כמנכ"לית מועצת גני תקווה, מועצת באר יעקב ומנכ"לית עיריית ראש העין במשך עשר שנים. היא בעלת תואר ראשון בפקולטה למדעי החברה ובוגרת קורס מנהלים באוניברסיטת 'בר אילן' וקורס דירקטורים במכללה למינהל.

אירית נתן. צילום: זאב שטרן

"מקצוענית". אירית נתן. צילום: זאב שטרן

יושב ראש האופוזיציה, איתמר שמעוני, הביע תמיהה לנוכח מינויה של נתן בגיל כל כך מתקדם, "ראשית אני מאחל לה עד 120 אבל חושב בהחלט שזה לא הגיל להתחיל תפקיד כל כך משמעותי ובכיר בעירייה בכלל וכמובן שבעירנו", מסר שמעוני.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




יחד עם זאת, הוא איחל לה בהצלחה בתפקיד, "חתמנו על הסכם הגג שבו עבודה ארוכת טווח ומשמעותית לפיתוח העיר בכל המישורים. תחבורה, רצועת החוף, תשתיות חינוך, פיתוח תעבורה וכבישים רחבים בעיר ועוד פרויקטים שימצבו את העיר אשקלון כעיר המובילה במדינת ישראל. לצורך כך צריך מנכ"ל איכותי ומוביל. אני מקווה שאירית אכן כך ואני מאחל לה הצלחה. הצלחתה היא הכרחית וחשובה לעיר ותושביה".

גורמים פוליטיים מציינים כי מלבד גילה של נתן, היא גם אחותו של פעיל בחירות מרכזי במטה הבחירות של תומר גלאם, שמעון גלאם (אין קשר משפחתי לראש העירייה). אלא שגורם המקורב לעניינים אומר כי נתן היא לא אחת שתתחב בפעילות הפוליטית של אחיה, "היא מקצוענית מהשורה הראשונה, אין סיכוי שהיא תושפע מרעשי רקע של אחרים. יש לה מספיק ניסיון ומספיק ביטחון להוביל את העירייה למקום שהיא חושבת שהוא טוב. היא מביאה רמה אחרת של ניהול", אמר הגורם.

תומר גלאם ואירית נתן. צילום: דוברות העירייה

אירית נתן בלשכת ראש העירייה, תומר גלאם. צילום: דוברות העירייה

חשוב לציין כי תפקיד מנכ"ל עירייה הוא תפקיד של משרת אמון, וככזה ממנים לתפקיד זה אנשים שראש הרשות מביע בהם אמון, אך יחד עם זה הם אמורים לעמוד בקריטריוני סף. ראש העירייה, עצמו אמר לאחר הבחירה: "משימות רבות לפנינו ולשם כך אנחנו צריכים את האנשים המקצועיים והאיכותיים ביותר. אירית מביאה עמה ניסיון ניהולי וכלכלי משמעותי ואין לי ספק שהיא הבחירה הראויה והנכונה ביותר לתפקיד. יחד נוכל להוציא אל הפועל פרויקטים ותוכניות רבות אשר יקדמו אותנו לעבר יישום החזון שלי לעיר מובילה, איכותית ואטרקטיבית".

ואירית נתן עצמה אמרה: "ראשית, אני שמחה על הבעת האמון ועל ההזדמנות שקיבלתי מראש העיר ומהנהלת העירייה. אני מודעת וערוכה לאתגרים הרבים שלפנינו, ובטוחה כי יחד עם הניסיון שצברתי בתפקידיי הקודמים ובעבודה משותפת נצליח להוביל את אשקלון קדימה בכל התחומים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר