שלמה כהן
שלמה כהן

שלמה כהן למשרד הפנים: לחייב את גלאם לכנס ישיבת מועצה

שבוע וחצי מתעלם ראש העירייה בפועל מדרישת חברי האופוזיציה לכנס את המועצה לישיבה שלא מן המניין. לשלמה כהן נגמרה הסבלנות והוא פה למשרד הפנים. אם זה לא יעזור יפנה לבית המשפט

פורסם בתאריך: 21.1.18 15:53

     

עוד שיא ביחסים העכורים בין ראש העירייה וחברי הקואליציה במועצת העירייה לבין האופוזיציה. שמונה מחברי המועצה ביקשו לפני שבוע וחצי מראש העירייה לכנס ישיבת מועצה שלא מן המניין אבל גלאם כנראה לא ממש מתרגש מהדרישה.

חבר האופוזיציה במועצת עיריית אשקלון, שלמה כהן פנה לממונה על המחוז במשרד הפנים בדרישה לחייב את ראש העירייה בפועל, תומר גלאם או את יו"ר המועצה משה אטיאס לכנס ישיבת מועצה של מן המניין.

ישיבת מועצת העיר אשקלון

ישיבת המועצה

על פי כהן לפני עשרה ימים נשלח לגלאם מכתב דרישה לקיום ישיבת מועצה שלא מן המניין החתומה על ידי שמונה מחברי המועצה, כמו שקובע חוק פקודת העיריות, אך לדברי כהן, גלאם ואטיאס בחרו שלא לזמן את הישיבה.

מכתבו של כהן יועד את הגב' לילי פיינטוך, ממלאת מקום הממונה על המחוז. כהן אף דרש מפיינטוך להוציא צו שיורה להנהלת העירייה לזמן את הישיבה בתוך 24 שעות ואם לא יעשו זאת תמנה אותו, כמו שמאפשר החוק, לכנס את הישיבה ולנהל אותה בהעדרם.

שלמה כהן. צילום דוד לוי

מבקש לכנס את המועצה. שלמה כהן. צילום: דוד לוי

"ככל שלא תפעלי בהתאם לסמכותך בהתאם לדין הרי שלא תשאר בידי חברי האופוזיציה הברירה אלא לנקוט באמצעים משפטיים על פי כל דין" חתם כהן את מכתבו עם הבהרה כי זה הוא מיצוי ההליכים לפני הגשת עתירה מנהלית.

מעיריית אשקלון נמסר: "תשובה תינתן למשרד הפנים ולחברי המועצה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר