אני רץ. דני רחמים

דני רחמים עובר מהמגרש הספורטיבי למגרש הפוליטי

מאמן הספורט הוותיק דני רחמים יכריז בשבוע הבא על הקמת מפלגה שתרוץ למועצת העיר. בשיחה עם “כאן דרום” אומר רחמים מה הוא חושב על איתמר שמעוני ותומר גלאם

פורסם בתאריך: 7.12.17 17:39

     

כבר שנים ארוכות שדני רחמים מחנך לספורט הן כמאמן וכמי שייסד את קבוצת הכדורסל א.ס אשקלון על מאות חניכיה והן כמורה ותיק לחינוך גופני. במשך שנים ארוכות הוא פעל לקדם דמויות פוליטיות שהבטיחו לאמץ את המצע החינוכי שלו, אבל שוב ושוב הוא התאכזב. לכן הוא החליט לעשות זאת בעצמו ולהצטרף לפוליטיקה.

“השאיפות בינתיים רק למועצה, אני לא מאמין בקיצורי דרך”, הוא אומר בתשובה לשאלה אם יתמודד לראשות העירייה. “למרות שבמצב של העיר שלנו אפשר לשבור חלק מהכללים, אבל זה לא נראה טוב בעיניי. השאיפות הן להגיע עם כוח למועצה כדי להיות גורם שישפיע גם על החלטות של ראש העיר. כי מהמועמדים שיש עכשיו אני לא יודע מה יהיה. יכול להיות שייבחר ראש עיר שלא מתאים, אז לפחות שתהיה לנו מועצה טובה”.

רחמים: "אני מאוכזב". איתמר שמעוני ותומר גלאם. צילום: דוד לוי

במוצאי שבת הבאה (16.12) בשעה 19:30 בקאנטרי ברנע הוא צפוי לפרוש את משנתו הפוליטית בפני הקהל הרחב, “אני הולך להציע לתושבים כיוון מחשבה אחר. במוצאי שבת אני אתן שיחה בעניין תפיסת העולם שלי ואיך הגעתי לזה, ואני משוכנע שזה ייפול על אוזניים קשובות וגם אשיב לשאלות. אני מוכן לכל שאלה לענות, ולא תהיה בעיה”.

מה דחף אותך לזה?
"אני כבר כמעט 30 שנים מנסה לשנות, תמיד שאפתי למצוינות, ובהתחלה הוצאתי מכתבים להנהגת העיר, מכתבים מנומקים ומקצועיים למה זה צריך להיות ככה, אבל ראיתי שמקצועיות לא מעניין אותם. אז נהייתי יותר ביקורתי ויותר נוקב והתעמתי עם ראשי העיר ונושאי משרה, וראיתי שזה לא עובד, אז הצטרפתי וסייעתי למועמדים פוליטיים להיבחר ושאולי יאמצו את תפיסת העולם שלי, אבל נכונה לי אכזבה רבה. סייעתי לראשי עיר, והם לא יודעים כמה, אבל הם התייחסו אליי ברמה של בגידה. אני לא רוצה משרה ולא כלום. ביקשתי רק שהספורט יהיה ספורט, ושכספי הציבור יחזרו לציבור בצורה שקולה, אבל אכזבה”.

תמכת באיתמר שמעוני, מה אתה חושב עליו?
"איתמר שמעוני מבחינתי הוא אכזבה, בהחלט. אני לא מדבר על הפרשיות, זה לבית משפט. מבחינתי הוא אכזבה, והוא יודע שהוא אכזבה. הוא נבחר, ואני לא יודע מה השיקולים שלו, ואם היו שקולים זרים, אבל זה היה הפוך ממה שאני הייתי איתו ימים ולילות וערבים וסיכמנו דברים על ניהול העיר מבחינת חינוך, תרבות וספורט. אמר ועשה הפוך לגמרי”.

תומר גלאם?
“יש לו כוונות טובות, אבל זה עדיין לא המהפך שאני חושב עליו”.

"אני לא מאמין בקיצורי דרך". דני רחמים

רחמים, בן 60, נולד וגדל באשקלון, בעברו היה קפטן אליצור אשקלון ואחד הספורטאים הבולטים בדרום, עבד כמורה לחינוך גופני וכבר 40 שנה שהוא מאמן כדורסל. הוא הקים את קבוצת א.ס אשקלון שיש בה כ-17 קבוצות כדורסל תחרותיות ופעילות עם כ-300 חניכים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר