הראל שמואל ואיתמר שמעוני. צילום: דוד לוי

"איתמר שמעוני – ראש העיר שלי": המייל שמסעיר את העירייה

הראל שמואל, עוזרו לשעבר של איתמר שמעוני סיים את תפקידו והודה לאנשים רבים במייל ששלח ואותו סיכם בתודה ל"איתמר שמעוני ראש העיר שלי". לא כולם אהבו את זה בקומה הרביעית

פורסם בתאריך: 4.12.17 14:21

     

עוזרו לשעבר של איתמר שמעוני, הראל שמואל, סיים אתמול את עבודתו בעיריית אשקלון אך רגע לפני שעזב את בניין העירייה, הוא שלח מייל בתפוצה רחבה בו הודה למי שעבד לצידו. את המייל סיים שמואל ספק עקיצה לתומר גלאם, כשכינה את איתמר שמעוני "ראש העיר שלי" וקינח ברמיזה לגבי העתיד: "תסמכו עליי שנתראה שוב".

המייל הזה היה מאוד מדובר במסדרונות העירייה, אבל היו מי שלא אהבו את ההודעה הזו וראו בשורה התחתונה שלה חוסר כבוד וחוסר הגינות כלפי העומד בראשה כיום, ראש העירייה בפועל, תומר גלאם. שמואל אגב, החל לעבוד אצל קבלן ידוע באשקלון, אך לא מן הנמנע שנראה אותו מסייע ופועל לבחירתו של איתמר שמעוני לראשות העירייה בבחירות 2018.

הראל שמואל. צילום: דוד לוי

"שלום חברים, אז השבוע אני מסיים רשמית את התפקיד שלי בעירייה תפקיד שלמדתי ממנו המון וחוויתי לא פחות. לא הייתי יכול לעזוב בלי לומר שלום אז מעבר לכך שהצלחתי לקפוץ לכמה משרדים ולומר להתראות החלטתי שאנצל את תיבת הדואר [email protected] בפעם האחרונה", כתב שמואל. "אז ככה, יצא לי לעבוד עם לא מעט מכם במגוון נושאים רחבים והגיע הזמן לומר לכם תודה. תודה על כך שעמדתם בסבלנות ב״הצקות" החוזרות ונשנות שלי ושיתפתם אותי בניסיון המקצועי שלכם על מנת שנצליח להוציא משימות לפועל. וכן למרות שזה קצת חופר ראוי שנזכיר את כולכם כי כל אחד מכם מיוחד בדרך שלו. אזזזז תודה לאביבה שומרת הראש שלי, שני המשימתית הכי טובה שהכרתי, אביטל התותחית-על, נורית המקסימה, רועי האלוף, יגאל השפיץ עולם, אפי מור המנטור שלי, אילנית הקשובה, אבנר המפולפל, שרון עטיה המשורר, תומר גלאם הגבר, חיים סופר המבריק, גלעד אורן שנותן גז בכל משימה, עמירם חבר האמת והחסיד שבזכותו הקומה ה-4 עומדת, דליה המקסימה, זיוה שתמיד משאירה לי חיוך על הפנים, רוני צבר שליוותה אותי בתחילת הדרך".

"בוריס מנור המורה מהעבר ולעתיד, משה אטיאס הגבוה שתמיד מדבר בגובה העיניים, רמי סופר איש העשייה, סופה שלימדה אותי את השפה הרוסית, גלית עם הנשמה הטובה. מרקו עם הלב זהב, יוני שפנוי לכל שיחה בכל זמן, משה ג'רפי חבר לכל החיים, אביעד אלדד המלך, לילי האמביציוזית, מישל ברק הביצועיסט, שמעון זליג האלוף, הילה רווח העו"ד מספר 1, מור בנלולו העו"ד מספר 2, שלמה פרץ התובע החזק, נחמה היעילה פיננסית, יוגב עמיתי לעדה, אביטל אסייג שאין לה תחליף, איציק וויצמן השריף הכנסות הכי טוב בהיסטוריה של אשקלון, שרון אלמליח הצנוע והמוכשר, מירי ומירב מחליפות הגזברית בהיעדרה :), נטלי מפיקת האירועים הכי טובה בארץ, אילנה גנון שדואגת שלא יהיה משעמם בעיר אף פעם, ראובן שדוחף קדימה, אסנת אלעזרא האיכפתית, ליז אוחנה שלא עוצרת שתושב צריך עזרה, מלכה גרשון האנושית והמקצוענית בו-זמנית. מזל לוי הדייקנית, אריה אוחיון הצעיר בנפש, רמי טל הסייר שטח שלא מפספס כלום, יוסי פולי הטכנאי ששום מחשב לא יכול התמודד מולו, ליאור משרקי המאבטח מידע, הדס אשת הצללים של הפייסבוק, יובל זוזט שלא יודע מה היינו עושים בלעדיו, ליז כהן הפושרית ששינתה את גני הילדים בעיר, אורן חדד הבנאי של העיר, אפרת שהעלתה על נס את התיירות בעיר, משה פוקס זקן הוועדה המקומית, חופית המזכירה שכל אחד היה רוצה, אתי משה המדהימה, תמר החייכנית, ארמו וקנין ואורלי מינס שבאמת דואגים לעובדים וזמינים בכל עת. ואם שכחתי מישהו אני באמת מתנצל".

את המייל סיכם שמואל בתודה לאיש שהביא אותו לעירייה "וכמובן תודה ענקית לתותח שבתותחים והאדם הכי מיוחד שהכרתי עד היום (שכנראה גם לא יקרא את המייל הזה) ראש העיר שלי – איתמר שמעוני – שבלעדיו וללא האמון שלו בי לא הייתי זוכה להכיר אף אחד מכם. אוהב אותך! אני מתחיל דרך חדשה ושמחה, תודה לכם על התקופה הזאת ותסמכו עליי שנתראה שוב".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר