עייש מתמודד: מחלק תפקידים ראשונים במטה הבחירות

עו"ד אבי עייש ממשיך בהיערכות ליום הבחירות לראשות העירייה. סא”ל במיל' הרצל סולימני מונה למנהל מטה הבחירות של עו”ד אבי עייש

פורסם בתאריך: 1.12.17 10:00

     

אף על פי שאנחנו שנה לפני הבחירות המוניציפאליות, עו”ד אבי עייש ממשיך להיערך לבחירות. השבוע הוא מינה את סא”ל במיל’ הרצל סולימני לתפקיד מנהל מטה הבחירות. “הרצל סולימני הוא אזרח אשקלוני ותיק, הנאמן לאותם ערכים שחברי תנועת לב אשקלון שבראשותי נאמנים להם״, מסר עייש.

סולימני, אשר שימש בעבר מנכ״ל הפועל אשקלון, מכיר את התחום מקרוב לאחר שהיה ראש מטה הבחירות של אבי וקנין, סגן ראש העירייה לשעבר, ואף ניהל מטות בבחירות הארציות. כיום מכהן סולימני כקצין הביטחון של המכללה האקדמית אשקלון. סולימני אמר כי נרתם כעת למשימה ולעבוד לילות כימים על מנת להוביל את עייש לכס ראש העירייה.

מהנהלת המטה נמסר כי הם מקדמים בברכה את הצטרפותו של סולימני אשר יכהן בתפקיד לצד “רפ”ק בדימוס פיני סטולרסקי, ראש המטה הלוגיסטי, וביחד עם צוות מיומן ונאמן שהולך ומתרחב בימים אלה ממש״.

עוד נמסר מהמטה כי הניסיון העשיר ומוצלח של סולימני בניהול מטות בחירות במערכות פוליטיות רבות מחזק את מטה הבחירות של סיעת לב אשקלון בהנהגתו של עייש. ״אנחנו מאחלים לו הצלחה בתפקידו, מקדמים אותו בברכה ויוצאים ביחד איתו בנחישות וביעילות במסע אל הניצחון. כי ביחד ננצח ונוביל את אשקלון לעתיד טוב יותר״, סיכמו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר