המרכז הרפואי ברזילי. צילום: אורי קריספין
המרכז הרפואי ברזילי. צילום: אורי קריספין

בית המשפט החליט לשחרר ממעצר אחים מאשקלון שחשודים בתקיפת מאבטחים בברזילי

בני המשפחה חשודים כי תקפו מאבטחים ואף פצעו אחד מהם במהלך ויכוח על קבלת טיפול רפואי. למרות דרישת המשטרה להאריך את מעצרם, החליט בית המשפט לשחרר אותם. המשטרה צפויה לערער על ההחלטה. סנגורו של אחד החשודים אמר בדיון כי מעשיו של מרשו הם "אולי אמירות מילוליות בינו לבין אנשי רפואה ויריקה"

פורסם בתאריך: 13.2.24 13:57

     

ביום ראשון בערב, הגיע תושב אשקלון בן 58 לבית החולים ברזילי על מנת לקבל טיפול רפואי, כאשר הוא בגילופין.

בשלב הזה נטען כי הוא התייחס בצורה לא ראויה לצוות הרפואי ולמקום הוזמנו מאבטחים שהוציאו אותו למסדרון. מכאן האירוע החל להידרדר כאשר על פי החשד המטופל, אחיו בן 54 ועוד קטין בן 17 תקפו את המאבטחים ואחד המאבטחים נפגע בראשו. המאבטחים טענו כי האח אף השמיע כלפיהם איומים, ובמהלך התקיפה שלף הקטין לפי החשד סכין באמצעותה ניסה לפגוע במאבטחים.

לאחר שהמאבטחים השתלטו על השלושה הוזעקה למקום משטרה והם עצרו אותם להמשך חקירה בתחנת המשטרה.

אתמול הובאו השלושה לבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרם כאשר הם חשודים בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה, החזקת סכין ואיומים.

מעצרם של שני האחים הוארך ביום אחד והיום שוב התקיים דיון בבית המשפט.

"מגיעים בני משפחה וכחבורה מבצעים התפרעות ותקיפה ואיומים שכללה הוצאת סכין, כי להם לא נוח מה שנאמר להם", אמר נציג המשטרה בדיון, "אם הגענו למצב שמאבטחים שאמונים על הסדר להציל חיי אדם, ומוצאים עצמם בסכנה עד לרמה של פציעה הסכנה ברורה. אין להקל ראש כאשר מדובר בעובדי ציבור ויש לאפשר את החקירה".

סנגורו של האח אמר בדיו כי הוא הותקף על ידי המאבטחים: "יכול להיות שהוא דיבר אליהם לא יפה, יכול להיות שהיה בסערת רגשות, יש טענה שהוא גם איים עליהם שהוא יסגור איתם חשבון, הוא התכוון לתביעה משפטית. גם אם היתה שם בהתנגדות שלו דחיפה או הרמת ידיים כזו או אחרת, היו 5 מאבטחים שהורידו אותו לרצפה והתחנן עד כדי כך שלא יכול לנשום".

סנגורו של המטופל אמר אמר כי הוא התערב רק לאחר שראה את אחיו מקופל על הרצפה ובא לעזרתו. עוד הסביר כי כל האינטראקציה עם המאבטחים היא "ברף המאוד נמוך, הכולל אולי אמירות מילוליות בינו לבין אנשי רפואה ויריקה".

השופט רפאל ימיני. צילום: אתר הרשות השופטת

השופט רפאל ימיני. צילום: אתר הרשות השופטת

השופט רפאל ימיני שדן בתיק כתב "לא ניתן להקל ראש במעשים מעין אלה, שמופנים כלפי צוותים רפואיים או עובדי ציבור באופן כללי", אך יחד עם זאת הורה לשחרר את האחים למעצר בית.

במשטרה התנגדו לכך וביקשו מהשופט לעכב את ביצוע ההחלטה לצורך הגשת ערעור. הושפט החליט כי אם יוחלט על הגשת ערעור הם ישארו במעצר עד מחר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר