בני שלמה ומעצר החשוד המרכזי
בני שלמה ומעצר החשוד המרכזי

כתב אישום נגד בן 20 מרמלה: כך נרצח ראש ארגון הפשיעה בני שלמה

האני קשוט נאשם כי רצח את ראש ארגון הפשיעה יחד עם אחרים, כאשר בני שלמה הגיע לפגוש את אחיו של האני בתחנת דלק ליד אזור. לפני כשלושה שבועות נעצר קשוט לאחר מצוד ארוך. הראיה המרכזית נגדו היא כתמי דם שלו שנמצאו ברכב, זאת בעקבות ירי של קצין משטרה לעבר הרכב של חוליית החיסול מיד לאחר הרצח

פורסם בתאריך: 2.10.23 10:43

     

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד האני קשוט (20) מרמלה, לאחר שרצח יחד עם אחרים, לפני כשנה, את ראש ארגון הפשיעה בני שלמה, פצע את מאבטחו, שדד רכב וסיכן עוברי אורח ומשתמשים אחרים בדרך.

מכתב האישום שהגיש עו"ד מיכאל כהן עולה כי קשוט קשר יחד עם שניים אחרים היוו חלק מחולית חיסול שביצעה את רצח שלמה. לצורך קידום והוצאת תכנית החיסול לפועל, נקטה החוליה בפעולות רבות, ביניהן קבלה של רכב גנוב, עליו הותקנו לוחיות רישוי מזויפות וכן לוחיות רישוי שנגנבו על ידם מרכב אחר, הצטיידות בשני אקדחים ותחמושת תואמת, בשלושה כובעי גרב וכן בשני בקבוקים המכילים בנזין. בתאריך 3.10.2022 שהה המנוח בתחנת דלק הממוקמת בצדו הצפוני של כביש 44, כשהוא מאובטח בידי מאבטחו הפרטי.

בני שלמה הגיע למקום למטרת מפגש עם חמודה קשוט שהינו אחיו של הנאשם, ושוחח עמו בזמן זה. בשעה 14:30, נכנסה חוליית החיסול ברכב הביצוע, אל רחבת החניה של תחנת הדלק. עם הגעתה למקום, פרקו שניים מחברי החוליה מרכב הביצוע, כשבידיהם האקדחים וכשהם עוטים את כובעי הגרב על פניהם. השניים רצו אל עבר שלמה, החלו לבצע ירי לעברו ושלמה נס על חייו בניסיון להימלט.

תיעוד המפגש של בני שלמה עם מחמד קשוט והרצח:

לאחר שהבחינו השניים במאבטח, אחד מהשניים ירה בו במטרה לנטרלו. אחד מחברי חולית החיסול רדף אחר המנוח, שבשלב מסוים, נפל. אז השיג אותו וירה בו מספר קליעים מטווח קרוב כדי לוודא את מותו.

בגופו של המנוח נגרמה פגיעה רב מערכתית שהביאה למותו. לגופו של המאבטח חדרו שני קליעים אשר גרמו לחבלות חמורות באיבריו הפנימיים והוא נזקק לניתוחים פולשניים ולאשפוז ממושך.

סמוך לאחר הירי, שבו שני חברי חולית החיסול אשר פרקו מרכב הביצוע אל הרכב, והחוליה החלה בנסיעה פרועה ומסוכנת. הקצין ס' אשר הבחין בשלבו האחרון של אירוע הירי, החל מידית במרדף אחר חולית החיסול כשהוא רכוב על גבי הקטנוע שלו. בשלב מסוים, נצמד הקצין שקד סרי אל רכב הביצוע באמצעות הקטנוע עליו רכב, וצעק "עצור משטרה".

כך נעצר האני קשוט:

חברי חולית החיסול הבחינו בקצין וניסו לדרוס אותו באמצעות רכב הביצוע. בתגובה, ירה הקצין מאקדח משטרתי לעבר חלקו האחורי של רכב הביצוע עד שהסתיימה התחמושת שהייתה ברשותו באותה העת. כתוצאה מן הירי, התנגש רכב הביצוע באחוריו של רכב אחר, באופן שלא אפשר את המשך נסיעת החוליה ברכב הביצוע ותוך שחברי החוליה גורמים לרכב האחר נזק כבד.

בני שלמה מובא להארכת מעצר

בני שלמה מובא להארכת מעצר

בנימין שלמה בן סילביה. באדיבות איציק אוחנה עיתונאי 'כיכר השבת'

קברו של בני שלמה. בנימין שלמה בן סילביה. באדיבות איציק אוחנה עיתונאי 'כיכר השבת'

חברי חולית החיסול יצאו מרכב הביצוע כשהאקדחים שלופים, והחלו בריצה אל עבר מחלף חולון. בסמוך לשם, שדדו באיומי אקדח מנהג שהיה ברכבו את הרכב, ונהגו בו באופן פראי ומסוכן, בדרך לרכב המילוט שלהם.

כתב האישום מייחס לקשוט עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה, חבלה בכוונה מחמירה, שוד בנסיבות מחמירות, נשיאת נשק ושינוי זהות של רכב.

הראיות המרכזיות נגד האני קשוט נוצרו בעקבות הירי של הקצין סרי. האני קשוט נפגע מהירי שביצע הקצין ודמו התפזר ברכב, כך למשל היו שרידי דם בצידנית שברכב וכן על משענת הראש של רכרב המילוט. בדיקת DNA הוכיחה כי כתמי הדם הללו הן של האני בהסתברות של אחד למיליארד.

להאני נוצרה גם צלקת בעקבות הפציעה והוא סירב לבדיקה של הצלקת הזו וכן גם שמר על זכות השתיקה לאורך חקירותיו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר