עו"ד אלעד דנוך. צילום: אוהד שביט
עו"ד אלעד דנוך. צילום: אוהד שביט

"אם לא תצאו להצביע, הדרום יפסיד": עו"ד אלעד דנוך בקריאה ערב הבחירות ללשכת עורכי הדין

בפניה לציבור עורכי הדין קורא השבוע אלעד דנוך, יו"ר מחוז דרום לתומכיו לצאת בהמוניהם להצביע: "רק אתם תקבעו את עתידה של הלשכה. הבחירות האלה לא בכיס שלנו", אמר דנוך. "חייבים לצאת להצביע בשני פתקים, לוועד המחוז סיעת 'מחוז מנצח', ולמועצה הארצית סיעת 'לשכה מנצחת'"

פורסם בתאריך: 15.6.23 19:57

     

המירוץ בלשכת עורכי הדין נכנס לישורת האחרונה ואחד הקרבות המשמעותיים ביותר הינו על השליטה בוועד מחוז דרום ובסיעה למועצה הארצית, בבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב.

עו"ד אלעד דנוך, יו"ר מחוז דרום שמתמודד לקדנציה נוספת, קרא לתומכיו מאשדוד ועד אילת, לצאת בהמוניהם להצביע עבורו בשני פתקים – בפתק הירוק – לסיעת "המחוז מנצח" לוועד מחוז דרום, ובפתק הצהוב, "לשכה מנצחת" בראשותו.

עורכי הדין המשוייכים למחוז הדרום, יכולים להצביע בקלפיות המוצבות בדרום בלבד ובין היתר בערים אשדוד, אשקלון, באר-שבע, קרית גת, קרית מלאכי, שדרות, נתיבות, אופקים, להבים ואילת. במטה דנוך מדגישים כי הקלפיות נסגרות בשעה חמש אחר הצהריים, וכי מומלץ להצביע בשעות הבוקר ולא לחכות לדקה התשעים.

עו"ד אלעד דנוך נואם בטקס. צילום: דוברות לשכת עורכי הדין

עו"ד אלעד דנוך נואם בטקס קבלת חברים חדשים. צילום: דוברות לשכת עורכי הדין

אחוזי הצבעה נמוכים בדרום יקשו על סיעתו "המחוז מנצח" לשמור על הרוב בוועד המחוז, ויעוררו קושי להכניס נציגים למועצה הארצית של לשכת עורכי הדין, הגוף המחוקק והמבצע של הלשכה שבין היתר אחראי לתקציב המחוזות ובוחר את שני הנציגים בוועדה לבחירת שופטים. "הבחירות אלה לא בכיס שלנו", אמר דנוך לעורכי הדין. "רק אתם תקבעו את עתידה של הלשכה וכיצד היא תראה בארבע השנים הבאות, חייבים לצאת להצביע, להוציא את החברים, ולהבין את גודל השעה – אם זה לא יקרה, לא נשיג רוב בוועד המחוז, ולא נכניס נציגים למועצה הארצית".

דנוך שהפך לסמל של עשייה בלשכת עורכי הדין, שחוצה את גבולות הדרום, קרא אמר: "תנו לנו את הכוח להמשיך את העשייה המופלאה בדרום, תנו לנו את הכוח להשפיע במועצה הארצית, רק ככה נצליח לחולל שינוי משמעותי בדיוק כפי שעשינו בדרום, ולצלוח את האתגרים הרבים במקצוע שלנו".

דנוך הרכיב שתי נבחרות, אחת שרצה לוועד המחוזי, בשם "המחוז מנצח", ונבחרת שניה, שמתמודדת למועצה הארצית שנקראת "לשכה מנצחת", בראש שתיהן עומד דנוך ומטרתו היא להשיג כמות רבה יותר של מושבים, הן ברמה המחוזית והן ברמה הארצית. "הדרום חייב סיעה חזקה במועצה הארצית, יותר נציגים, יותר השפעה, יותר יכולת לשנות את המקצוע מבפנים".

ברשימות של דנוך עורכי דין מכל חלקי הדרום ביניהם מובילים ומוכרים, מאילת ועד אשדוד. "הנבחרת שלנו מייצגת שוויון מלא בין עורכות ועורכי הדין", אמר דנוך. "ערכיים נמרצים וחדורי תחושת שליחות. לכולנו מטרה משותפת – להמשיך בעשייה לטובת עורכי הדין במחוז הדרום, ובכל חלקי הארץ".

עו"ד דנוך נואם במושב הפתיחה. צילום: אוהד שביט

עו"ד דנוך נואם בכנס. צילום: אוהד שביט

בכנס שקיים לאחרונה, הסביר דנוך לראשי הקבוצות של הסיעות למה הקים סיעה למועצה הארצית. "אנו רצים למועצה הארצית כדי לחזק את מעמדם של עורכי הדין בדרום ולהביא את המודל שפיתחנו כאן לכל הארץ – המועצה הארצית של הלשכה אחראית בין היתר לנתב את תקציב הלשכה למחוזות ומתווה ומיישמת את מדיניות מקצוע עריכת הדין בישראל – נכון להיום רצות נגדנו 18 רשימות למועצה – הצבעה ל'לשכה מנצחת' תחזק את מחוז דרום ותדאג לכל עורכי הדין בישראל, צעירים וותיקים".

במטה דנוך ערכו בימים האחרונים שיחות רבות על מנת לתמרץ את אלפי הבוחרים – ובין היתר הסבירו כי אחוזי הצבעה גבוהים במרכז, אל מול אדישות המצביעים בדרום – תביא מהלומה קשה שבין היתר תפגע במחוז דרום ובתקציבים אותם הוא מקבל. מנגד, אחוזי הצבעה גבוהים בדרום ישמרו על כוחו של דנוך, ושל סיעתו ויאפשרו להמשיך את הפעילות הענפה בדרום. עוד אמרו לתומכים, כי לא יתמכו באף מועמד לראשות לשכת עורכי הדין.

דנוך, 38, מתגורר באשקלון, נשוי, ואב לשתי בנות. בוגר תואר ראשון ושני במשפטים, בעלים של משרד עורכי דין, עם שלוחות באשקלון ובאר שבע, משרדו מדורג בין המשרדים המובילים לפי דירוג דנ'ס 100, ו-BDI. הוא חבר המועצה הארצית בלשכה, וחבר הוועדה לבחירת רשמי הוצאה לפועל.

עו"ד דנוך נואם במושב הפתיחה. צילום: אוהד שביט

עו"ד דנוך במושב הפתיחה של כנס החורף של מחוז דרום באילת. צילום: אוהד שביט

דנוך מסכם בימים אלה ארבע שנים בתפקידו כיו"ר מחוז דרום, וקצר שבחים רבים על תפקודו – בין היתר הוביל שינויים מרחיקי לכת לציבור עורכי הדין בדרום הן בתחום ההשמה, האקדמיה, הדיגיטל והשירות, הקים לשכות קשר בכל ערי המחוז ודאג לשים דגש כל נושא השירות, לרבות יצירת חללי עבודה (טרקלינים) בתוך בתי המשפט בדרום. הוא שם דגש על עורכי הדין החדשים, הקים עבורם את מועדון "פייב" והוביל את פרויקט המאסטרים המקנה להם חונכות של עורך דין ותיק, כאשר התיק נעשה דרך שכר מצוה.

הטרקלין החדש. צילום: קרין רבאנה

הטרקלין החדש בביה"מ באשקלון. צילום: קרין רבאנה

"הצלחנו לטעת שורשים עמוקים ולגעת בלבבות, היינו איתכם בצחוק, וגם בעצב, בשגרה ובחירום, חיבקנו את הצעירים, למדנו מהוותיקים, אבל בעיקר היינו שם עבורכם, בכל מקום ובכל זמן, הפכנו את הלשכה בדרום לבית חם, לכתובת אמיתית לציבור עורכי הדין, כך עשינו בארבע שנים האחרונות, וכך נעשה גם בקדנציה הבאה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר