טלפון. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE
טלפון. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

ללא הפסקה בכל שעות היממה: התקשר לבת הזוג שלו יותר מ-52 אלף פעמים ונשלח למאסר

האיש, התקשר אליה ללא הפסקה, בכל שעות היממה ולמרות שהיא "סיננה" אותו הוא המשיך והמשיך. מלבד זאת הוא גם תקף אותה באופן פיזי ובית המשפט גזר עליו עונש מאסר בפועל

פורסם בתאריך: 1.12.22 12:38

     

בית המשפט באשקלון גזר 10 חודשי מאסר, על בן 36, המתגורר באחד היישובים הסמוכים לאשקלון, זאתלאחר שהודה והורשע במספר עבירות כלפי בת הזוג שלו, בין היתר עבירות של הטרדה טלפונית במימדים בלתי נתפסים.

זה החל כאשר בית המשפט הוציא לאיש צו הרחקה מבת הזוג שלו, לאחר שנעצר והואשם בתקיפה פיזית שלה. הצו שכלל גם איסור ליצירת קשר ביניהם, אלא שלמרות זאת, הם חזרו לקשר ביניהם, אך גם הוא הסתיים.

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

היחסים ביניהם כאמור עלו על שרטון, ובתוך תקופה של כשלושה חודשים הוא התקשר אליה לא פחות מ-52 אלף פעמים! ממש כך. היא נהגה "לסנן" את השיחות שלו ולא לענות לו, אך הדבר לא ריפה את ידיו והוא המשיך שוב ושוב. כאשר תיעוד מתוך הטלפון הנייד שלה הראה כי הוא חייג אליה שוב ושוב לאורך רוב שעות היממה, כאשר השיחות שלו נעשו אחת אחרי השניה, רובן פעמיים בתוך דקה אחת.

על פי כתב האישום נגדו הוא ביצע 49,420 ממכשיר טלפון אחד ואילו ממכשיר טלפון אחר שהיה הוא ביצע עוד 3,149 שיחות. בנוסף הוא גם שלח לה קרוב ל-1,200 מסרונים. כמן כן, הוא גם שלח לה הודעות עם קללות ואף הלין על כך שהיא בקשר עם אדם אחר.

בנוסף, במהלך ויכוח ביניהם הוא איים עליה כי יכפיש את שמה, וכאשר היא ביקשה לעזוב אותו הוא אמר לה שהיא תמות ורק כשיראה אותה בוכה על הקבר של בנה האו יעזוב אותה. בהמשך הוא ירק עליה ובעט בה.

במקרה אחר, במהלך ויכוח הוא קילל אותה, איים עליה ואף נשך אותה.

עו"ד רובי גלבוע. צילום: גדי קבלו

במסגרת משא ומתן שהתקיים בין הפרקליטות לבין סנגורו עו"ד רובי גלבוע, הוחלט כי הנאשם יודה ויורשע המשעים הללו וייגזרו עליו 10 חודשי מאסר.

השופט צבי פורר קיבל כאמור, את הסדר הטיעון וכתב: "נחה דעתי כי שיקולי המאשימה בהסכמתה להסדר הטיעון הם סבירים וראויים, ּולפיכך החלטתי לכבד את הסדר הטיעון, אשר אינו חורג משמעותית מרף הענישה הראוי בנסיבות העניין. הנאשם חסך זמן שיפוטי יקר בעצם הודאתו, ועברו הפלילי נלקח בחשבון בשיקולי המאשימה באופן סביר".

נגזרו עליו כאמור, 10 חודשי מאסר בפועל, כמו כן מאסר על תנאי ו-2,000 ש"ח פיצוי למתלוננת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר