פאב הג'ק בחוף דלילה
פאב הג'ק בחוף דלילה

הקטטה הסתיימה בדקירה: פאב הג'ק באשקלון נסגר ל-7 ימים

בסוף השבוע האחרון התרחשה קטטה אלימה בחוף דלילה באשקלון, שהביאה לפציעתו של צעיר באורח בינוני. במשטרה טוענים כי הקטטה החלה בתוך פאב הג'ק הסמך וכי אנשי הפאב ניסו להימנע מדיווח על האירוע. למקום הוצא צו סגירה, אך בהנהלת הג'ק דוחים את הטענות מכל וכל

פורסם בתאריך: 26.12.21 09:16

עדכון אחרון: 26.12.21 10:57

     

בסוף השבוע האחרון, בלילה שבין חמישי לשישי התקבל דיווח של צעיר פצוע בחוף דלילה. הצעיר פונה משם לקבלת טיפול רפואי כשהוא פצוע באורח בינוני מדקירה.

למשטרת אשקלון הועבר דיווח על הפציעה והחלה חקירת האירוע ממנה עלה כי קטטה החלה להתרחש בתוך פאב הג'ק. אלא שהמעורבים בקטטה הוצאו אל מחוץ לפאב על ידי המאבטחים במקום וזאת, כך עולה מתחקור של חוקרי המשטרה, מבלי להעביר דיווח למשטרה אודות הקטטה האלימה וללא ניסיון למנוע אותה. בהנהלת הג'ק מכחישים וטוענים כי לא היה כל אירוע אלימות בתוך שטח הפאב (ראו תגובה מלאה בהמשך).

במשטרה סבורים כי בשל כך, החיכוך בין הצדדים נמשך ללא הפרעות מחוץ לפאב והקטטה הסלימה והבילה לפציעתו של הצעיר באורח בינוני בשל דקירה באזור החזה. הדוקר נמלט מהזירה והמשטרה עדיין מנסה לאתר אותו.

לאור המקרה וממצאים שעלו מחקירת האירוע, זומן למחרת, שישי בבוקר, בעל הפאב לשימוע בתחנת משטרת אשקלון. קצין אגף המבצעים בתחנת אשקלון, רפ"ק משה שטרית יחד עם קצינת הרישוי של מרחב לכיש, ערכו שימוע לבעל העסק, שבסיומו הוחלט על סגירת הפאב למשך 7 ימים.

בפאב הג'ק מכחישים את טענת המשטרה וטוענים כי לא התרחשה כל קטטה בתוך המקום, "בשטח הפאב לא התרחש שום אירוע ולא גילוי אלימות משום סוג", נמסר מהנהלת הג'ק, "הדברים מצולמים ומוסכמים. המעורבים שוחחו בתוך שטח בית העסק ומחשש להתפתחות אירוע אחמש ומאבטח הגיעו לאזור. עם הגעתם המעורבים עזבו את המקום ויצאו משטח העסק ביוזמתם ובאופן עצמאי ללא שקדם לכך גילוי אלימות משום סוג וללא ליווי מאבטחים. הקטטה האמורה התפתחה מחוץ לשטח העסק ולתחום אחריותו ברחבה הציבורית של חוף דלילה. אנו פועלים ומקווים שהחלטת המשטרה תתוקן".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר