טהוניה רובל מתוך הסרטון שפרסם בן משה
טהוניה רובל מתוך הסרטון שפרסם בן משה

"הנך נדרשת לפרסם התנצלות": העו"ד האשקלוני שמאיים לתבוע את טהוניה רובל

הסכסוך המתוקשר בין טהוניה רובל לבין בעלה יניב בן משה, מסעיר בימים אלה את הביצה ואת מדורי הרכילות, אבל כעת הוא עבור לפסים משפטיים כאשר עו"ד שי רובין מאשקלון, המייצג את בן משה מאיים לתבוע את רובל ואת חברת החדשות בעקבות הריאיון שהתפרסם בסוף השבוע

פורסם בתאריך: 20.12.21 16:57

     

בסוף השבוע האחרון התראיינה הדוגמנית וזוכת האח הגדול, טהוניה רובל לחדשות 12 בטלוויזיה. הכותרת של הריאיון עסקה כולה במה שתיראה רובל כ"מערכת יחסים מתעללת".

"אני חושבת שאנשים בבית לא יאמינו שעברתי דבר כזה, כי מבחינתם אני נראית איזו 'וונדר וומן'. אבל גם אני, טהוניה 'הגדולה', 'החזקה׳, 'זו שלא נשברת'. זה לא מגיע לי – זה לא מגיע לאף אחד. תמיד אמרתי שאם לא הייתי קמה בזמן אז הייתי הנרצחת הבאה", אמרה רובל בריאיון, במהלכו אף פרצה בבכי.

יניב בן משה. מתוך אינסטגרם

יניב בן משה. מתוך אינסטגרם

היא אף הוסיפה: "שנה שעברה ביקשו ממני לעשות את שבעת הסימנים למהו גבר אלים, איזה מזל שראיתי את הסימנים האלה מבלי להכיר אותם. עברתי כל סעיף וסעיף – זה מה שהיה לי בבית: הקנאה והאובססיה, הרצון לדעת עליי כל דבר".

הריאיון הזה עורר סערה גדולה ברשת והדמעות של רובל נכנסו ללב של רבים. היא אמנם לא אמרה את שמו של בעלה, אך הוא סירב לשתוק על הדברים שאמרה והגיב על כך בפוסט שהעלה באינסטגרם וכתב "ככה זה שאת בלי כישרון את חייה מכותרות עלובות. עד היום שתקתי וניסיתי בכל דרך לשמור על הכבוד האבוד שלך, בכל זאת האמא של הילדה שלי. קחי בחשבון שכל המדינה תדע את הפרצוף האמיתי שלך. (הכל כולל הכל) …עושה עלי כותרת בשביל לפרסם חנות פרקטים? …שקרנית בלי אופי ובלי עמוד שידרה מרחם על עצמי שיש לי ילדה איתך".

לאחר מכן, פרסם בן משה סרטון של ויכוח ביניהם שבו היא דורשת ממנו לעזוב את הבית.

צפו בתיעוד:

אלא שכעת בן משה מסרב לשתוק על הדברים שאמרה עליו רובל במהלך הריאיון ועורך דינו שי רובין, חבר מועצת העיר, אף הוציא מכתב התראה לפני תביעה גם לרובל, גם לשידורי קשת וגם לחדשות 12 שפרסמו את הריאיון הזה.

"ביום 18.12.21, במסגרת כתבה שפורסמה באמצעות מכותבות 2 ו-3 (שידורי קשת וחברת החדשות), השמצת את מרשי תוך העלאת טענות שווא מפגיע כנגדו והצגתו כאדם אלים אשר היווה, לא פחות, איום ממשי לחייך וכציטוט 'יכולתי להירצח 7 פעמים…'". אמירות אלו, יחד עם אחרות נוספות שנאמרו בכתבה, עולות כדי לשון הרע כמשמעותו בחוק".

עו"ד שי רובין

עו"ד שי רובין

המכתב ששלח עו"ד רובין

המכתב ששלח עו"ד רובין

עו"ד רובין דורש מרובל "לפרסם לאלתר הודעת התנצלות אודות הכתבה, המדגישה את העובדה כי תוכנה היה שקרי מעיקרו".



עורך דינה של רובל הגיב על המכתב הזה לאתר וואלה ומסר שם: "על אף ששולחתי בחרה שלא להזכיר, אף לו ברמז, מיהו בן הזוג איתו הייתה במערכת היחסים מתעללת, בחר מר יניב בן משה לחשוף כי מדובר בו, ואף הגדיל לעשות והחל לחשוף סרטונים אשר יש בהם כדי להעיד על התנהגותו הנלוזה כלפיה. ואם לא די בכך, זוגותו הנוכחית של מר בן משה מפזרת רפש ושקרים העולים כדי לשון חמורה וזאת מעל לכל במה אפשרית, ואנו מצירים על כך שערוצי התקשורת נותנים יד לטענות חסרות שחר אלו ומשמשות כלי לפגיעה בשמה של שולחתי, אשר הביאה את המקרה האישי שלה בתקווה להציל את האישה הבאה ממערכת יחסים מתעללת. אל לנו לשכוח כי לבני הזוג יש ילדה משותפת, ובשל כך, בכדי להימנע ככל שניתן מפגיעה בה, שולחתי מבקשת שלא לשטוח טענותיה באמצעות גופי התקשורת. על אף האמור, שולחתי לא תשלים עם השקרים וההכפשות המתוארות ותוגש תביעה בימים הקרובים".

חדשות 12 מסרו: "המכתב המדובר לא מוכר לנו. מכל מקום חברת החדשות אינה מגיבה על עניינים משפטיים אלא בבית המשפט".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר