צבי פורטל. צילום: רונן אקרמן
צבי פורטל. צילום: רונן אקרמן

נהג במרצדס והסתיר את הקעקועים: כתב אישום על שוד נגד כוכב "האח הגדול" מאשקלון

למרות שהמשטרה חשדה בצבי פורטל בשורה של מעשי שוד מזוין, הוא הואשם באירוע שוד אחד ללא אקדח. בפרקליטות טוענים כי הוא התחזה לפועל ולבש בגדים ארוכים כדי להסתיר את הקעקועים שעל ידיו

פורסם בתאריך: 14.10.21 10:54

     

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד צבי פורטל, בן 44, מאשקלון, בגין עבירת שוד, זאת לאחר שביצע שוד בסניף דואר בראשון לציון.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אביטל פינק, בערב חג שמחת תורה, הגיע פורטל ברכב מסוג מרצדס שאותו הוא שוכר מחבר לעבודה, חנה בחניית סניף הדואר שברחוב ראובן ובת שבע בראשון-לציון. הוא יצא מהרכב ונכנס לגינה סמוכה כשהוא לבוש חולצה לבנה ומכנסיים קצרים.

כעבור זמן קצר הוא חזר לרכב ויצא מחניית הדואר, נסע לרחוב הסמוך, רחוב דוידזון והחליף את בגדיו ברכב.

סניף הדואר בראשון לציון בו בוצע השוד. צילום: מתוך גוגל סטריטוויו

סניף הדואר בראשון לציון בו בוצע השוד. צילום: מתוך גוגל סטריטוויו

כעבור כ-20 דקות, הוא יצא מהרכב כשהוא לבוש מכנסיים כחולים ארוכים, חולצה שחורה ארוכת שרוולים, מעליה אפוד זוהר המכסה את צווארו וקסדת בטיחות לבנה והלך לכיוון הדואר. הוא עמד בחוץ ותצפת על הדואר ומספר דקות לפני סגירת הסניף, בשעה שלא היו לקוחות במקום הוא נכנס פנימה.

הוא התקרב לחלון השירות, וכיוון לעבר העובדת ומנהל הסניף ששהו במקום, גליל שחור שנראה כמו קנה אקדח, ודרש מהם "את הכסף".

בתגובה, הוציא מנהל הדואר סכום של 5,642 ש"ח בשטרות והניחו על הדלפק. מיד לאחר מכן, לקח פורטל את הכסף, עזב את הדואר, חזר לרכבו בהליכה מהירה ועזב את המקום.

בעקבות החקירה שנפתחה במקום, נאספו צילומי מצלמות האבטחה שבהן נראה פורטל יוצא מהרכב בפעם הראשונה ונכנס לגינה. הוא עצמו הכחיש בחקירתו כי ביצע את השוד והסביר שפגש בגינה אדם, שאת שמו סירב לומר, ממנו קיבל פרח חשיש.

אלא שלמשטרה כמה וכמה ראיות מפלילות: המצלמות תיעדו גם את נסיעתו לרחוב השני, ואת החנייה בו. כמו גם מהעדויות עולה כי הוא המשתמש היחיד ברכב שאותו הוא שוכר מחבר לעבודה. בחיפוש ברכב נמצאו גם הבגדים שעמם בוצע השוד, וגם האיכון של הטלפון הסלולרי שלו ממקם אותו בסניף הדואר.

בתגובה לראיות המחזקות, שמר פורטל על זכות השתיקה בחקירתו.

שק כסף. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

כסף מזומן. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

הפרקליטות הגישה גם בקשה להארכת מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו וטענו בבקשה כי פורטל ביצע את המעשה כאשר הוא מתכנן כל לפרטי פרטים כמו למשל העובדה שעל מנת שלא לעורר כל חשד, התחזה פורטל "לפועל בלבוש של אפוד זוהר וקסדה וזאת על מנת שלא לעורר חשד לבגדיו הארוכים בצהריי חום ספטמבר. המשיב לבוש בבגדים ארוכים על מנת להסתיר את הקעקועים על ידיו".

פורטל, בן ה-44, היה אחד המשתתפים הבולטים בתוכנית הריאליטי "האח הגדול" בעונת 2012, אז גם הוא הכיר את המשתתפת אביבית בר זוהר והשניים הפכו לבני זוג.

לאחר מכן הוא נפרד ממנה, התחתן עם עופרה מיארה והתגרש ממנה כעבור חודשים ספורים. בהמשך הוא החל לצאת עם מורן עובד ובשנת 2016 נולדה להם בת.

צפו בפורטל בימי התהילה:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר