המרכז הרפואי ברזילי. צילום: אורי קריספין
המרכז הרפואי ברזילי. צילום: אורי קריספין

"אני אשחט אותך, לך תהיה רועה עיזים עם הרופאים הבדואים": אישום נגד מטופל שאיים על רופא בברזילי

מטופל בבית החולים ברזילי איים על רופא ממוצא ערבי כי הוא ישחט אותו וצעק לעברו משפטים גזעניים במיוחד. הוא המשיך לעשות זאת גם לאחר שנעצר בתחנת המשטרה

פורסם בתאריך: 13.10.21 15:12

     

תושב מושב נהורה, בן 36 היה מאושפז ביום שני השבוע במחלקה פנימית ג' בבית החולים ברזילי.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו היום, הוא פנה לרופא טארק אבו ערר וביקש ממנו כי ישחרר אותו. הרופא השיב לו כי הוא אינו הרופא שמטפל בו ובעוד כמה דקות יגיע הרופא אשר מטפל במסמכי שחרור. המטופל החל בתגובה לצעוק שהוא מכיר את מנהל בית החולים חזי לוי. וצעק על הרופא כשהוא פונה לאחיות בעמדת האחיות: "החמוד הזה צריך לעבוד בסורוקה ולא בברזילי".

הרופא עזב את עמדת האחיות וניגש לחדר הרופאים. אבל המטופל הלך אף הוא לחדר הרופאים, כאשר רופאים מהמחלקה נוכחים במקום ושם הוא צעק ואיים על הרופא: "אתה לא רופא אתה גנגסטר, אתה לא יודע עם מי הסתבכת, אני מכיר את כל החמולות בנגב".

עוד הוא המשיך לצעוק ולקלל את הרופא כשהוא מעליב אותו: "אתה גזען, איך אתה רופא? אתה צריך להיות עם העיזים שלכם" ואיים עליו: "אתה לא יודע עם מי הסתבכת אני אשחט אותך, אני אתחשבן איתך בחוץ. איך נהיית רופא? אתה צריך להיות רועה עם העיזים שלכם בדרום עם כל הרופאים הבדואים מושחתים".

הרופא בתגובה ביקש שתגיע אבטחה למחלקה, אבל המטופל המשיך לאיים עליו: "אני מכיר את כל הימ"ר, אתה לא יודע עם מי הסתבכת היום ייקחו אותך לחקירה, אני אתלונן עליך, אתה לא רופא, אתה לא יודע מי אני ועל מי נפלת".

תחנת אחיות. צילום: מורן נסים. צילום רפואי, ברזילי

תחנת אחיות. צילום: מורן נסים. צילום רפואי, ברזילי. למצולמים אין קשר לכתבה

בהמשך לכך הוא ניסה לתקוף את הרופא בכך שהתקרב אליו וניסה לדחוף אותו.

לאחר קבלת התלונה הוא נעצר והובא לתחנת המשטרה ושם, בפני שוטר גנדי קפלן, הוא איים לפגוע ברופא ואמר: "אני אמרתי לרופא הערבי הזה שאני אמצא אותו בפזורה ואשחט אותו".

לאחר חקירתו בתחנת המשטרה, הוגש נגדו כתב אישום בידי תביעות לכיש בעבירות של איומים, תקיפה והעלבת עובד ציבור.

רפ"ק קרן טולדנו קצינת החקירות והמודיעין של תחנת אשקלון: "אירוע חמור בו הותקף ואוים עובד ציבור על רקע תפקידו ומוצאו. עם קבלת הדיווח פעלנו למעצר החשוד תוך מיצוי חקירה והרחקתו מהמרחב הציבורי".

רפ"ק קרן טולדנו

רפ"ק קרן טולדנו

לצד כתב האישום הוגשה בקשה לעצרו אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, המסוכנות הנשקפת ממעשיו של המשיב משקפת חריגה קיצונית מהתנהגות נורמטיבית בהיות המעשים מופנים כלפי עובדי ציבור. הנכונות לפגוע ברופאים, המשמשים כעובדי ציבור מבטאת יחס של בוטות ואי הכרה במרות הסדרי המשפט בחברה, ומעמידה בספק את האמון שניתן לרחוש לנאשמים אלה כי לא ימלטו מן הדין, לא ישבשו הליכי משפט ולא יפרו חלופות מעצר באם ישוחררו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר