צבי פורטל. צילום: ערן בן עמי - באדיבות עופר מנחם תקשורת
צבי פורטל. צילום: ערן בן עמי - באדיבות עופר מנחם תקשורת

המשטרה: "יש כוונה להגיש כתב אישום נגד צבי פורטל"

תיק החקירה של כוכב "האח הגדול" צבי פורטל אמור לעבור היום לפרקליטות לקראת הגשת כתב אישום, כך אמרו היום במשטרה. מעצרו הוארך שוב

פורסם בתאריך: 5.10.21 17:34

     

כוכב "האח הגדול" צבי פורטל מאשקלון הובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

פורטל החשוד כי ביצע שורה של מעשי שוד בסניפי דואר באזור המרכז, נעצר ביום חמישי האחרון, ימים ספורים לאחר שוד מזוין שבוצע באמצעות אקדח בסניף דואר בראשון לציון. הוא הכחיש ועדיין מכחיש כל קשר למעשים המיוחסים לו, אך במשטרה סבורים כי יש בידם די ראיות לכך שפורטל הוא מי שביצע את המעשים.

בדיון שהתקיים היום אמר סנגורו כי פורטל מתנהל כלכלית כמו שצריך ומשלם מזונות בהעברות בנקאיות, "מי שגונב במזומן, לא מעביר העברה בנקאית", אמר. עוד טען הסנגור כי הבגדים שלבש השודד שנראה בסרטונים ממצלמות האבטחה של סניפי הדואר אינם תואמים לבגדים שלבש פורטל.

נציג המשטרה, עו"ד מיכאל אשרוב, ציין בדיון כי נחקרו עדים בפרשה הזאת, ולשאלת הסנגור השיב כי בהחלט ישנה כונה להגיש כתב אישום נגד פורטל וכי התיק שלו אמור לעבור עוד היום לפרקליטות. אשרוב ביקש מבית המשפט להאריך את מעצרו של פורטל ב-7 ימים נוספים.

סנגורו סיכם את הדיון ואמר כי "מדובר בבחור בן 44, נורמטיבי לחלוטין, נעדר כל עבר פלילי, אב מסור לקטינה, עובד בעבודה מסודרת במקום מכובד, מתפרנס בכבוד". הוא טען כי מדובר בתיק עם ראיות נסיבתיות וכי אין סיבה להותיר את פורטל במעצר.

השופט דב גוטליב כתב בהחלטתו לאחר שעיין בחומרי החקירה כי "קיים חשד סביר הקושר את החשוד למעשים המיוחסים לו", אבל קיבל את בקשת המשטרה בחלקה והאריך את מעצרו של פורטל בשלושה ימים.


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר