רחוב יוהנסבורג באשקלון. צילום: מתוך גוגל סטריטוויו
רחוב יוהנסבורג באשקלון. צילום: מתוך גוגל סטריטוויו

אישום נגד עבריין מין שניסה לחטוף בת 12 מהכניסה לביתה באשקלון: "רציתי שנהיה ידידים"

פבלו אדריאן פרננדס בלוך, עבריין מורשע שבאמתחתו עבירות מין, אלימות ורכוש, הוא האיש הנאשם בכך שניסה לחטוף ילדה בת 12 מפתח ביתה. הילדה נאבקה בו וצרחה עד שגרמה לו לעזוב אותה

פורסם בתאריך: 9.9.21 14:25

     

אלמלא תושייתה של בת ה-12, הסיפור הזה היה יכול להסתיים בצורה טראגית. כך עולה מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז דרום (פלילי) נגד פבלו אדריאן פרננדס בלוך, בן 38 מאשקלון, באמצעות עו"ד אדוה וייצגן.

זה קרה בשבוע האחרון של החופש הגדול, כאשר ילדה בת 12 המתגוררת ברחוב יוהנסבורג, שיחקה עם אחיה בן ה-3 בגן שעשועים בחורשה הסמוכה לביתם.

באותו הזמן, טייל פרננדס בלוך עם שני כלביו, כאשר הוא מרכיב משקפי ראיה ומסכת קורונה שחורה. בשלב כלשהו החליטו הילדה ואחיה לחזור לביתם, הם החלו לחצות את החורשה לעבר הבתים הסמוכים, הוא הבחין בכך ויחד עם כלביו, החל ללכת בעקבותיהם.

הילדים הגיעו לאזור הבתים הסמוכים לחורשה, ופנו לשביל בין הבתים ברחוב יוהנסבורג, המוביל לביתם. פרננדס בלוך שכאמור עקב אחרי הילדה ואחיה הגיע אף הוא אל השביל, אז הוא עזב את רצועות הכלבים והתקרב אל הילדים.

הילדה שחשבה שהוא מתגורר במקום, בירכה אותו לשלום ופנתה עם אחיה לעבר שער ביתם הסמוך. ברגע שהיא ואחיה שאחז בידה, עמדו להיכנס בשער ביתם, זינק פרננדס בלוך לעברה – כשגבה מופנה אליו, בידו האחת סתם את פיה בכוח, תוך שהוא מסב לה כאב ובידו השנייה לפת את בטנה בכוח.

הוא הרים אותה והחל להתקדם איתה לעבר החורשה, כאשר האח הקטן לא הרפה מידה ונגרר אף הוא עמם. כתוצאה מכך נקרע הכפכף אותו נעלה הילדה ונותר על השביל.

למרות גילה הצעיר והפחד שלבטח חשה, היא התנגדה בכוח, בעטה בו ברגלה, משכה את ידו שכיסתה את פיה עד ששרטה את פניה תוך כדי, אז החלה לצרוח ולצעוק להוריה. חרף זאת פרננדס בלוך לא חדל ממעשיו, הסה את הילדה באומרו: "שששש". אך הילדה המשיכה להתנגד למעשיו בכל כוחה, עד שהיא השתחררה מעט מאחיזתו, נפלה על הרצפה ונחבלה ברגליה.

צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

אבל זה לא מנע ממנו מלהמשיך ולנסות לחטוף אותה. הוא המשיך לאחוז בה באותו האופן, וגרר אותה עמו חרף התנגדותה לאורך כל השביל, מספר מטרים נוספים, עד שבסופו התחבר השביל עם החורשה. הילדה צעקה ואמרה לפרננדס בלוך "זה בית שלי" ו"משטרה", אך הוא המשיך לנסות ולגרור אותה בכוח להתרחק מביתה ולבוא עמו לכיוון החורשה.

שכן אשר מתגורר בבית סמוך ובאותה עת היה בחצר ביתו, שמע את צעקות הילדה, ניגש לראות מה קרה, צעק לעבר השביל "מה קרה" "מישהו צריך עזרה". בשלב הזה פרננדס בלוך כבר נבהל, אמר לילדה "סליחה", שיחרר את אחיזתו בה והקטינה נחבטה אל הקרקע. הוא לקח את הכלבים ברצועותיהם וברח לכיוון החורשה.

רק כעבור שבוע ולאחר חקירה מאומצת של חוקרי המשטרה, הצליחו לאתר את פרננדס בלוך, אשר מתגורר בקרבת מקום, ברחוב אילת שבשכונת אפרידר. מדובר בעבריין שהורשע בעבר בעבירות מין, רכוש ואלימות. הוא עלה לארץ מארגנטינה בשנת 2000 והתגורר בעבר בנצרת עילית ובקרית מלאכי. לפני שנתיים, הייתה ההרשעה האחרונה שלו בגין פריצות לבתים, ונגזרו עליו 5 חודשי מאסר בדרך של עבודות שירות.

בחקירתו הוא הודה במעשיו, אבל לא ממש סיפק הסבר למטרותיו ורק אמר כי הילדה יפה והוא רוצה לדבר איתה ולהיות ידיד שלה.

פרננדס בלוך הואשם בעבירה של ניסיון חטיפה ותקיפת קטין הגורמת חבלה.

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

לצד כתב האישום, הוגשה נגדו גם בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה נכתב כי ישנו חשש שהוא יפגע בביטחון הציבור, "חשש זה ממשי ביותר, שכן המשיב בשעת חשכה בטבורה של עיר, ארב לקטינה בחורשה, עקב אחריה סמוך לפני שהם נכנסו לביתם. המשיב לא נרתע מכך שהקטינה עמדה ממש בפתח ביתה, אף לא מכך שאחזה באחיה בן השלוש בידה וכי מדובר בשכונת מגורים, ותקף את הקטינה, גרם לה לחבלות של ממש, ניסה לחטוף אותה תוך שהוא אוחז בה בכוח תוך שהוא מרים וגורר אותה לכיוון החורשה, ואחיה הפעוט אוחז בידה ונגרר אחריה, ולא שעה לקריאותיה ולא חדל חרף התנגדותה העזה. אלמלא התערבות השכן העירני, שיצא למשמע זעקות הקטינה היה המשיב ממשיך במעשיו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר